Δρόμοι του πουθενά
Κώστας Τζαναβάρας
Λίγα λόγια για εμένα
Oberon, chief των ξωτικών
(διαβάστε περισσότερα)
Θέσεις


Παιδιά «χαρά στο κουράγιο σας» !
957 αναγνώστες
Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010
22:45

 

 

Άντε πάλι μια από τα ίδια στις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες. Ποιοι μπήκαν πρώτοι, που μπήκαν με την πιο ψηλή βάση, ποιος τρύπησε το 19.900, πώς τα κατάφεραν τα αστέρια του συστήματος και δ-ε-ν συμμαζεύεται το λιβάνι.

 

Και από την άλλη τα παλιόπαιδα (επιεικώς) που θέλουν να μπουν επειδή πήγαν πενταήμερη, με τη βάση εκεί που δεν φτάνουν ούτε με τα χέρια σε ανάταση. «Διαβάστε παιδιά επί τέλους και – άντε – φταίμε λίγο και εμείς», η πιο φιλική αντιμετώπιση.

 

 

Παίδαρε, κούκλα,

 

Δ-ε-ν συμμαζεύεται ο λαϊκός εισαγγελέας που σε έχει στήσει στα 6 βήματα και σου έχει κλείσει το στόμα με λευκοπλάστη αντοχής για να μ-η-ν σε ακούσει καν να απολογείσαι.

 

Και αν, στην καλύτερη περίπτωση, σου δώσει προς στιγμή το λόγο, το «θαύμα» εντελώς πρόσκαιρο. Ούτε καν μια διευκρινιστική ερώτηση ενδιαφέροντος του στυλ «τι θέλεις να πεις παιδί μου ;» ή έστω «τι θα σε έκανε να θέλεις να μάθεις γράμματα ;».

 

Η γλώσσα σου είναι ακαταλαβίστικη – άρα φταις εσύ. Δ-ε-ν φταίει ότι δ-ε-ν υπάρχει επικοινωνία. Δ-ε-ν πρέπει να κάνουν και οι δυο μεριές την αναγκαία προσπάθεια για να επιτευχθεί η επικοινωνία. Εσύ πρέπει – σου λέει ο λαϊκός εισαγγελέας – να καταλάβεις τι σου λένε στη γλώσσα τους.

 

Τα λέω καλά ή να πας σε άλλο blog ;

 

 

Αν το πρώτο, χαλάρωσε να τα πεις με έναν που (θέλει να συνεχίσει να) πίνει καφέ με τα παιδιά του  και, αν δ-ε-ν τα έχει καταφέρει ήδη, θέλει να επικοινωνήσετε.

 

 

Το ξαναλέω : «χαρά στο κουράγιο σας» που πήγατε και δώσατε σε αυτές τις εισαγωγικές που σας στείλαμε για να καθορισθεί το μέλλον σας.

 

 

Γιατί ;

 

«Πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις» που λένε.

 

 

Να αρχίσουμε από τα σκληρά : ισότητα ευκαιριών.

 

Ο ένας πάει με το λεωφορείο στο φροντιστήριο της σειράς και ο άλλος έχει σάμβουαρ 1.000 – 2.000 μόρια στην τσέπη μόνο και μόνο γιατί το αστέρι φροντιστής πατάει το κουδούνι της εισόδου του σπιτιού του.

 

Ο ένας είναι στο σχολείο που το παράθυρο μπάζει, που ο ήλιος προβάλλει κάθε … καλοκαίρι, που οι καθηγητές έχουν «κενό» γιατί κάτι ξέχασαν να ψωνίσουν, που τα θρανία είναι κάπως κ.λ.π.

 

Ο άλλος στο σχολείο περιωπής, που στα μάτια του προηγούμενου, μοιάζει παράδεισος.

 

Ο ένας με το γονιό «ψαγμένο» να τον βοηθάει να διαλέξει αυτό που εκείνος γουστάρει, ενώ ό άλλος να οφείλει να ακολουθήσει τις επιτακτικές γονικές συμβουλές.

 

Και, αν αποτύχουν (ή εν όψει πιθανής αποτυχίας – το ίδιο δεν είναι;), ο ένας να έχει τη στήριξη «θες να προσπαθήσεις στο ίδιο ή σε κάτι άλλο ;» και ο άλλος να εκτελείται με συνοπτικές διαδικασίες ως οριστικά αποτυχημένος.

 

Είναι έτσι ή όχι ;

 

 

Να πάμε στην ουσία του διαγωνισμού ;

 

Για κάποιο λόγο – βρείτε τον ! – κάθε χρόνο θα μπαίνουν (από την πόρτα) 315 π.χ. στην Ιατρική. Και, αν δεχθεί κανείς ότι σωστά υπολογίσθηκε (λέμε τώρα) ο ενδεδειγμένος ετήσιος μέσος όρος, από πού και ως πού κάθε χρόνο 315 ακριβώς ;

 

Πριν αρχίσετε να παίζετε την κολοκυθιά (εγκλωβιζόμενοι κατ’ ουσίαν στη λογική του συστήματος που σας σκοτώνει) σας καλώ να σκεφθείτε ορισμένα επιχειρήματα που έχω να θέσω υπ’ όψιν σας :

 

Το 315 τι είναι ακριβώς ; Είναι η λογική του «φάε τους 685 πίσω για να μπεις». (315 + 685 = 1.000 υποψήφιοι π.χ.). Δηλαδή, σου λένε στην τελική, αντίπαλός σου είναι οι συμμαθητές σου που πάνε να μπουν αντί για σένα.

 

Πώς θα ήταν οι εισαγωγικές αν σου έλεγαν : θα μπεις στην Ιατρική αν είσαι ικανός να γίνεις καλός γιατρός. Και ας μπαίναν τη μια χρονιά 1.000 και την άλλη 10.

 

Τρέχει τίποτα ; Δύσκολη άσκηση να βρεις αίθουσες, καθηγητές κ.λ.π. ;

 

Αν ρωτήσεις έναν εκπαιδευτικό που ξέρει, θα σου πει αξίζει να λυθεί η άσκηση, όσο και αν κάνει.

 

 

Το «δ-ε-ν μπαίνεις, αν και αξίζεις, επειδή βγήκες 316 ος» τι σημαίνει ;

 

Πρώτα από όλα είναι μια ανεπίτρεπτη ρουλέτα στο δρόμο της ζωής σου. Ρουλέτα που δ-ε-ν εξαρτάται μόνο από την επίδοσή σου αλλά π.χ. «παίζει» και στο σε τι εξεταστή έπεσες.

 

Ποιος αποφάσισε ότι, εσύ που θέλεις και αξίζεις να μπεις στην Ιατρική, θα γίνεις π.χ. Οδοντίατρος γιατί βγήκες 316 ος ;

 

Και, επειδή αξίζεις και θέλεις, θα ξενιτευτείς στη Ρουμανία ή στην Αγγλία, γιατί δ-ε-ν αξίζεις τη δωρεάν παιδεία της πατρίδας σου ;

 

Ποιος το αποφάσισε ; Μ-η-ν ψάχνεις, θα στο πω εγώ : κανείς, κάποιος ανεύθυνος ανώνυμος ή κάποιο συλλογικό όργανο που απάντησε με την απόφασή του σε ά-λ-λ-η ερώτηση.

 

Απάντησε στην εύκολη ερώτηση «πόσους θα φέρουμε στο μαγαζί μας από την πόρτα» και όχι στην δύσκολη «τι θα γίνει με τον 316 ο και τα άλλα παιδιά που θέλουν και αξίζουν, αλλά δ-ε-ν χωράνε ;».

 

 

Αν μια χώρα χρειάζεται 315 γιατρούς το χρόνο και έχει 615 το χρόνο (αν πάμε στη λογική των μέσων όρων) που θέλουν και αξίζουν να γίνουν γιατροί, τι θα κάνει ; Και, κυρίως, τι π-ρ-έ-π-ε-ι  να κάνει ;

 

Να στρουθοκαμηλίσει ή να δει το πρόβλημα σαν συγκριτικό της πλεονέκτημα ;

 

 

Να σας πω και κάτι που μάλλον δ-ε-ν μάθατε στην Ιστορία. Μ-π-ο-ρ-ε-ί να σας το παρέδωσαν, μπορεί να έπεσε και στο διαγώνισμα, αλλά – μακάρι να κάνω λάθος, μπέσα – την ουσία δ-ε-ν σας την ανέλυσαν.

 

Ο μύθος του Προκρούστη.

 

Ένας τύπος που την είχε στήσει στη διαδρομή από Κόρινθο για Αθήνα (αχά !) και σου ξηγιόταν μόρτικα :

 

«Ξέρεις έχω ένα κρεβατάκι στη σκιά, δεν πας να ξαπλώσεις ;»

 

Και, αφού σε έπειθε ευγενικά να πας να χαλαρώσεις, σου εξηγούσε ότι το κρεβάτι ήταν 1.75 και επομένως έπρεπε και εσύ να είσαι 1.75, αφού ξάπλωσες σε αυτό το κρεβάτι.

 

Τι «μα και μου» «και καλά» πως δεν είναι δικό σου το κρεβάτι, πως δεν ήθελες να ξαπλώσεις, πώς αν ενοχλείς τέλος πάντων «να του αδειάσεις τη γωνιά», ο τύπος προχωρούσε στο παρασύνθημα :

 

Αν είσαι 1.80 σου κόβω με το πριονάκι μου 5 πόντους και, αν είσαι 1.70, σε τεντώνω να γίνεις 1.75.

 

Τόσο απλό !

 

Τώρα σκεφθείτε – εδώ ναι προστακτική παιδιά ! – αυτός ο πούστης που έφτιαξε το εξεταστικό μας σύστημα πόσο πιο κάθαρμα είναι από τον μυθικό συνάδελφό του ;

 

Αν δ-ε-ν είναι πούστης (καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία ο χαρακτηρισμός – να εξηγούμαστε), ας βγει να σας (δ-ε-ν καταδέχεται εμένα ακόμα) πει αιτιολογημένα ότι η λογική του δ-ε-ν είναι Προκρούστεια.

 

Ας βγει να απαντήσει π.χ. στην ερώτηση «γιατί, ένα παιδί που θέλει και αξίζει να σπουδάσει γιατρός, πρέπει να πάει το υστέρημα των γονιών του στο εξωτερικό ;»

 

Και δ-ε-ν χρειάζεται να μπω σε πιο βαριά περιστατικά (με τους «καρκινοπαθείς» π.χ.). Αυτά διαβάστε τα σε άλλα blog.

 

Εγώ ψάχνω για λύσεις και όχι για ενόχους.

 

 

 

Να πούμε και δυο λόγια για τους «επιτυχημένους». Φυσικά ούτε αυτοί είναι όλοι ίδιοι.

 

Πόσους του 19.000 plus ξέρεις που δεν μπορούν π.χ. να περάσουν απέναντι στο πεζοδρόμιο, αν δεν τους πάρει από το χεράκι η μαμά τους ;

 

Πόσους απ’ αυτούς ξέρεις να μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια ένα συνομήλικο του αντίθετου φύλου ;

 

Πόσους από αυτούς ξέρεις να μπορούν να δώσουν ένα λουλούδι σε μια κοπέλα ή να τινάξουν το μαλλί απέναντι σε ένα αγόρι που τους γυάλισε ;

 

Πόσοι από αυτούς δ-ε-ν ήλθαν στην πενταήμερη για να σπασικλιάσουν ή γιατί δ-ε-ν μπορούσαν να το κουνήσουν από το σπίτι ;

 

Αν είναι υπερβολές τα παραπάνω, μήπως είναι υπερβολή να πηγαίνει 4 ετής (!) στο Erasmus με τη μαμά του, γιατί δ-ε-ν ξέρει να βρει ένα μπακάλικο μόνος του ;

 

Και γιατί δ-ε-ν κάνουν πρωτοσέλιδο μόνο τον παίδαρο ή την κούκλα που κ-α-ι πήρε 19.000 plus κ-α-ι δεν έκανε φροντιστήριο κ-α-ι είναι μέσα στις παρέες κ-α-ι ήταν πρώτος (ή μέσα) στην φάση στην πενταήμερη ;

 

Και να βάλουν τα «φυτά» εκεί που αξίζουν πραγματικά : στα διανυκτερεύοντα φαρμακεία.

 

Είναι έτσι ή όχι ;

 

 

Να πάμε στο παρακάτω ; Άντε και μπήκες, τι σπουδάζεις ;

 

Να συνεχίσουμε το παράδειγμα με τους γιατρούς.

 

Θα σπουδάσεις γιατρός π.χ. καρδιολόγος ή καρδιοχειρουργός για να θεραπεύεις τον άρρωστο που κόπιασε στο μαγαζί σου ή θα φροντίσεις (πώς γίνεται ;) να μ-η-ν μάθει ούτε τη διεύθυνση του ιατρείου σου (ούτε κανενός συναδέλφου σου εννοείται);

 

Με άλλα λόγια, θα γίνεις γιατρός που φροντίζει για υγιείς συνανθρώπους ή για χρυσοφόρους πελάτες ;

 

Το σημερινό σύστημα παιδιά ακολουθεί πιστά την αρχή του marketing : η προσφορά δημιουργεί ζήτηση.

 

Δηλαδή, αφού έχουμε καρδιοχειρουργούς, ειδικές πτέρυγες, προσωπικό, υλικά κ.λ.π. θα βρούμε καρδιοπαθείς να τους χειρουργήσουμε. So simple.

 

Και, αν με παίρνετε για τρελό (πολύ εύκολο – γιατί όχι ;), για πατήστε στο google τη φράση «στο γιατρό μόνο με φορείο» και δείτε τι υπογραφή είναι από κάτω φαρδιά πλατιά.

 

Για να μ-η-ν ψάχνετε (το όνομα δ-ε-ν είμαι ικανός να το προφέρω), πρόκειται για ακαδημαϊκό και προσωπικό γιατρό του αείμνηστου «πλέον πρόσφατου Εθνάρχη».

 

Και, αφού «δώσετε βάση» στο απόφθεγμα, σκεφθείτε τι α-κ-ρ-ι-β-ώ-ς σημαίνει, πίσω από την φαινομενική υπερβολή του.

 

 

Να πάρουμε τους μηχανικούς ;

 

Να πάρουμε τους δικηγόρους ;

 

Να πάρουμε τους οικονομολόγους ;

 

Παντού τα ίδια. Αντί για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο (τι είναι αυτό ;), μόνο κονόμα και συντεχνιακά συμφέροντα.

 

Μόνο που ο καθένας μας είναι μόνο σε ένα θέμα στην καλή πλευρά που συμφέρει. Σε όλα τα άλλα …

 

 

Και, αν πάμε στους δασκάλους, ένα «δημοφιλή προορισμό» εσχάτως, θα βρει κανείς το κοινωνικό σύνολο να σκοπεύει κατάστηθα την απάντηση του δ-ά-σ-κ-α-λ-ο-υ :

 

«Έγινα δάσκαλος για τρεις λόγους (και μετρά με τα δάχτυλα) : Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος».

 

Πυρ ! Σκοτώστε τον.

 

«Έδωσα την ψυχή μου για τα παιδιά, πρέπει να αδειάσουν οι μπαταρίες μου» ψελλίζει, αλλά έχει την ατυχία να είναι στην ίδια συντεχνία με αυτούς που δ-ε-ν δίνουν την ψυχή τους για τα παιδιά.

 

Γιατί ούτε οι δάσκαλοι είναι όλοι ίδιοι …

 

Τι δάσκαλος θα σκιστείς να γίνεις ;

 

 

Λοιπόν, «ξέχασα» κάποιους που ούτε που μπορείτε να τους φέρετε πρόχειρα στο μυαλό σας.

 

Πόσοι πασχίζουν να μπουν στη Φιλοσοφική ;

 

Πού τη θυμήθηκα ; Μα τι άλλο από φιλοσόφους χρειαζόμαστε για να διορθώσουμε (τουλάχιστον) τα σημερινά χάλια της Παιδείας μας, της Κοινωνίας μας, της Οικονομίας μας, της Εξωτερικής μας πολιτικής και δεν συμμαζεύεται ;

 

Και χρειαζόμαστε φιλοσόφους, όχι φοιτητές ή απόφοιτους της Φιλοσοφικής !

 

Να έχουμε Φιλοσοφική Σχολή, όχι σχολείο Φιλοσοφίας της σειράς.

 

Σχολή που παράγει Φιλοσοφία και όχι να αναπαράγει φιλοσοφικές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Έχω δίκιο ;

 

Για σκεφθείτε, τι θέση είχε στην Αρχαία Ελλάδα η φιλοσοφία ;

Και – κυρίως – τι μάρκας φιλόσοφους : ένα εκατομμύριο άνδρες φιλόσοφους όλων των αποχρώσεων και μισή γυναίκα – τη Σαπφώ.

 

Σε τι ελπίζουμε με μια Φιλοσοφική Σχολή τίγκα στα κορίτσια ;

 

Θα σας σοκάρω :

 

Κανονικά οι εισαγωγικές στη Φιλοσοφική θα έπρεπε να είναι κάτι στο στυλ : «γειά σας ήρθα». Και, αν στο δρόμο δ-ε-ν δικαιώσεις την προφορική αίτησή σου, να σου πουν κατάματα «ευχαριστούμε για την παρέα σας μέχρι τώρα».

 

Ή, αν θέλουμε «σώνει και ντε» εισαγωγικές, να σε πηγαίνουν μια βόλτα π.χ. στο Παρίσι να σου δείξουν τι εστί υψηλή ραπτική και καπάκι να σε πάνε στο Λούβρο να σου δείξουν την Αφροδίτη της Μήλου.

 

Την ώρα που σε βάζουν στη μεγάλη αίθουσα σε γδύνουν. Βλέπεις τη θεά και, αν οριζοντιωθεί το μόριό σου, εισάγεσαι !

 

Γιατί η φιλοσοφία προϋποθέτει έρωτα, ακόμα και αν πρόκειται για έρωτα προς τα τζιτζίκια του χωριού σου !

 

Γι’ αυτό πριν ρώτησα πόσοι. Συγγνώμη κορίτσια, αλλά, ιδίως εσείς που ενδιαφέρεσθε για τη Φιλοσοφία, θα πρέπει να καταλαβαίνετε ότι δ-ε-ν πρόκειται για μισογυνισμό !

 

Αν θέλετε να ασχοληθείτε με τη Φιλοσοφία, αλλάξτε τη Φύση. Do it !

 

 

Θέλετε και το άλλο, για να δούμε καλά που έχουμε καταντήσει στο περί ου ο λόγος θέμα ;

 

Π.χ. ο Πλάτωνας, αυτός που προσκυνά σύσσωμη η Φιλοσοφική Σχολή μας και παραληρεί και μόνο στο άκουσμα του ονόματός του, αλήθεια, θα έμπαινε «με το σπαθί του» στις εισαγωγικές ή θα έπρεπε να βάλει κανένα μέσο ; Ψάξτε το.

 

Ερώτηση απολύτως σοβαρή.

 

 

Δ-ε-ν ξέρω αν σας έπεισα, αλλά το συμπέρασμά μου το θεωρώ ασφαλές : Μιλάμε για σύστημα τελείως εκτός στόχου, τελείως βλακώδες.

 

 

Γι’ αυτό παιδιά επιμένω : «χαρά στο κουράγιο σας» !

 

 

Μόνο που δ-ε-ν πρέπει να σταματήσουμε εδώ ! Πρέπει να φτιάξουμε τη νέα Ελληνική Παιδεία.

 

Μαζί ;

 

 

Και, αν δεχθούμε ότι, κ-α-ι για το περί ου ο λόγος θέμα, επιτρέπεται το πολύ μια συμβουλή, και αν θέλετε τη συμβουλή μου (γιατί εσείς θα φτιάξετε τη Νέα Ελληνική Παιδεία), την έχετε :

 

Begin with the end on mind.

 

Ή, σε πενηνταράκια, σκεφθείτε καλά πρώτα τι θα χτίσετε και μετά γκρεμίστε τα πάντα – αν χρειάζεται.

 

Και, βεβαίως, τίποτα δ-ε-ν χτίζεται με συνθήματα και διαδηλώσεις !

 

«Ιδού στάδιον δόξης λαμπρόν !»

 

 

Υ.Γ. Το άρθρο αφιερώνεται εξαιρετικά στους προσκόπους του Τζάμπορι στα Καμένα Βούρλα (ήταν καμένα ή τα κάψατε παιδιά ;).

 

Τέτοια «προσκοπίλα» να βρωμίσει όλη η Ελλάδα παιδιά, όποιος και αν είναι … πίσω σας !!!

Σχόλια

28/08 23:43  Ερμάκος
Δηλαδίς ψευτοφιλόσοφε της πεντάρας να αφίσω τον παίδαρό μου να διαβάζοι ή να τον στείλω στην κατάληψη για τις στρογγυλές τιροπητες που τις θέλουν τα παιδιά τετράγωνες ;
29/08 01:05  tidiabazw
Να το αλλαξεις.
Τζακ ντανιελς 20 ετων ειναι το καλυτερο.
Δεν αφηνει και πονοκεφαλο για την αλλη μερα.
Αδερφε μου: ασυνδετο κειμενο το οποιο περιεχει το τιποτα πασαλημενο με ωραιους παραγραφους.
29/08 09:25  Ηρακλής
Επειδή έχω την αίσθηση ότι αφορμή είναι το χτεσινο μου άρθρο, προς τούτο διάβασα προσεκτικά το κείμενο, και θέλω να ρωτήσω:
Τι διαφορετικό λες;
Δεν είναι όλη η ανάλυση σου απόδειξη της προκρούστειας λογικής της επιτυχίας των μετρίων που έχει καθιερώσει μία μέτρια κοινωνία, που τα στελέχη της έχουν αναδειχθεί μέσα από αυτό το σύστημα;
Ποιος θα γκρεμίσει φίλε τα πάντα;
Οι 19000+ που φοράνε κοστούμι από τα 5 τους και τρέχουν στις Ρουμανίες όχι για να γίνουν γιατροί του κόσμου, αλλά για να πάρουν το ιατρείο κονόμα της μαμάς και του μπαμπά. Παιδιά που σ αυτές τις Πανελλήνιες, και μ αυτά τα θέματα γράφουν κάτω από το 10;
Αυτοί οι "γιατροί" θα αντισταθούν στις φαρμακευτικές και τα συμφέροντα;
Επανάσταση θα κάνουν οι υποψήφιοι που τρεις μήνες πριν παίρνουν μίζες από τα ταξιδιωτικά γραφεία για να στείλουν τους συμμαθητές τους εκδρομή όπου θέλουν τα πρακτορεία;
Επανάσταση θα κάνουν οι φοιτητριούλες που αγοράζουν με 1000 ευρώ τη διπλωματική και μετά τρέχουν στα κανάλια και δηλώνουν νομικοί;
Συμφωνώ ότι αυτά τα παιδιά, είναι γεννημα μιας κοινωνίας που φτιάξανε οι πατεράδες τους δηλαδή εμείς, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΜΟΙΡΑ ΕΥΘΥΝΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΣΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ.
ΚΑι η συμμετοχή τους στις διαδικασίες, είναι πιο σκληρή και πιο στυγνή, απ όσο φαντάζεται κάποιος που δεν έχει ζήσει τις διαδικασίες από κοντά.
Καλημέρα σας.
29/08 11:24  oberon
Ερμάκος, μάλλον πρέπει να τα πούμε από κοντά ...

tidiabazw, "αδερφέ μου" τί γράφεις ;
Για το 20 άρι θα σου πω μετά το βράδυ αύριο, όταν ξυπνήσω ...

29/08 11:30  oberon
Ηρακλή,

Αν δυο πονεμένοι, όπως εσύ και εγώ, μιλάμε στον πληθυντικό, άστο.

Φυσικά συμφωνούμε, ως προς το τί συμβαίνει. Δ-ε-ν νομίζω ότι είναι κακό αυτό.

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ απευθύνομαι στα παιδιά.

Και, δ-ε-ν ξέρω αν το παρατήρησες, τα παροτρύνω να γκρεμίσουν την κοινωνία της μετριότητας που λες, αφού σκεφθούν πώς θα χτίσουν τη Νέα Ελλάδα.

Αν τα παιδιά που έχεις υπ' όψιν σου δ-ε-ν είναι ικανά για κάτι τέτοιο, άφησέ με να ονειρευτώ μαζί με τα παιδιά που μπορούν.

Αν με θέλουν παρέα, φυσικά.

29/08 12:03  Ερμάκος
Μπας και πονάει το γκολάκι της Ξανθης και τα βάζεις με τα παιδι΄΄α μας που θάιλον να σπουδάσουν; Καλά στα λέει ο tidiavazw 20 άρι για να στρώσεις ξεφυτίλα.
Αν ξυπνήσεις γράψε μου.
29/08 12:05  oberon
Ερμάκο, αν σου πώ ότι σε πάω, θα με πιστέψεις ;

29/08 12:08  Ερμάκος
Όχι. δεν σηκόνω κουβέντα. κανένα έλεος. γειά.
29/08 15:13  tidiabazw
H kλασικη κυριλε επανασταση...
Υποθετω οτι απεναντι στο σκρινιο θα υπαρχει και καποια παλια γραφομηχανη, ανεγγιχτη απο παλια διοτι τωρα εχουμε μπλογκ.
Θα σε κρεμασουν αναποδα οι νεοι φιλτατε, εαν φτασει εκεινη η ωρα που θα ξεσηκωθουν (οχι αυτοι με την λευκη κολλα, οι αλλοι που δηθεν χλευαζεις, μεσω του χαζοσυστηματος).
Δεν δεχονται ετουτοι κοροιδιες και κειμενα που περιφερουν δοξασιες και παραμιλητα.
Θα μετρησουν τις ωρες της δηθεν περισυλογης σου και θα σε στειλουν αλλες τοσες να στρωσεις ασφαλτο μεσα στον ηλιο. Για το γενικο καλο θα πρεπει να παραγεις θα σου πουνε.
Αντε γεια.
29/08 18:31  oberon
tidiabazw,

Το "κλασική" με προσβάλλει αδίκως.
Το "κυριλέ" γνώμη σου σεβαστή.
Στο "επανάσταση" συμφωνώ απόλυτα.

Δ-ε-ν έχω σκρίνιο, ούτε παλιά γραφομηχανή.
Blog ναι έχω.

Αν με κρεμάσουν ανάποδα, θα βλέπω τον κόσμο ίσια. Ας φθάσει η ώρα, να αγιάσει το στόμα σου.

Δ-ε-ν μου υποδεικνύεις ενδεικτικά μια δοξασία που αμφισβητείς ή ένα επιχείρημα που θεωρείς παραμιλητό;

Στον ήλιο βγαίνω πια μόνο για ηλιοθεραπεία και με μέτρο.
Παλιότερα - αν σου λέει κάτι - έχω μαζέψει λεμόνια, έχω φορτώσει τριαξονικά, έχω κάνει σε τοπογραφικά συνεργεία υπαίθρου.

Παράγω ό,τι φαντασθείς και θα σε καταπλήξω ευχάριστα συντόμως για τη συνεργασία μου με τους παραγωγούς ...

Άντε, μια και πρόσεξες (λέμε τώρα) τί γράφω, να σου δώσω "είδηση" : Σ.Π.Α.Π. Α.Ε.


"Δεινόν προς κέντρα λακτίζειν" ;
01/09 21:58  oberon
"Η σωματική τιμωρία δημιουργεί επιθετικά παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς"

http://www.yourbaby.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=192&Itemid=13



"Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό Pediatrics το Μάιο του 2010 μελέτησε την σχέση που μπορεί να έχει η σωματική τιμωρία των παιδιών από τους γονείς με την συμπεριφορά τους.

... "


Παιδιά υπομονή : Σε λίγο θα ανακαλυφθεί και ο ... τροχός, μετά από επιστημονική έρευνα.

Μη χειρότερα.
05/09 13:25  oberon
"9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ"
Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=122&artid=352484&dt=05/09/2010#ixzz0yeJ9LDpA

"...

Αλήθεια τρίτη: Οτι οι μαθητές των σχολείων μας απεχθάνονται το σχολείο, ότι δεν το αγαπούν, δεν τους τραβάει τίποτε στο σχολείο που τους έχουμε φτιάξει, δεν μάς λέει τίποτε;

Αλήθεια τέταρτη: Οτι έχουμε καθιερώσει ένα σύστημα που φορτώνει τους μαθητές με όγκους αναφομοίωτων πληροφοριών, προορισμένων εξ υπαρχής να περάσουν στα τάρταρα τής λήθης και τής απώθησης διά τής οδού τής αποστήθισης, πληροφοριών συχνά εξεζητημένων έως άχρηστων που ποτέ δεν θα γίνουν χρήσιμες επεξεργασμένες γνώσεις οι οποίες θα μείνουν, αυτό δεν μάς γεμίζει με οδύνη και τύψεις για τις ευθύνες μας;

..."


Για αυτούς (και αυτές ...) που διατηρούν αυταπάτες ...


06/09 22:07  oberon
"Ο δίχρονος θεριακλής... έκοψε το τσιγάρο!"

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11512&subid=2&pubid=27874948

"Τον περασμένο Μάιο η φωτογραφία του Αρντί Ριζάλ από την Ινδονησία που κάπνιζε δύο πακέτα την ημέρα σε ηλικία δύο ετών, είχε κάνει τον γύρο του κόσμου προκαλώντας αίσθηση σε όλη την ανθρωπότητα. Όμως, όπως γράφει σήμερα η Jakarta Globe, το παχουλό αγοράκι έκοψε αυτή την κακή συνήθεια μέσω ενός προγράμματος απεξάρτησης από τη νικοτίνη διάρκειας 30 ημερών.
"Σταμάτησε να καπνίζει και δεν ζητάει πιο τσιγάρα", δήλωσε ο Αρίστ Μερντέκα Σιράιτ, πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής της Ινδονησίας για την Προστασία του Παιδιού.

Σύμφωνα με προηγούμενα δημοσιεύματα το παιδί που μένει στη Νότια Σουμάτρα, τέθηκε υπό κρατική μέριμνα μετά την ευρεία κυκλοφορία ενός βίντεο που τον έδειχνε ν' απολαμβάνει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο κι αφού οι γονείς του είχαν αποκαλύψει ότι έκλαιγε και έκανε σκηνές αν έμενε για πολλή ώρα χωρίς να καπνίσει.

Ο πατέρας του, Μοχάμεντ που έμαθε τη συνήθεια στον Αρντί όταν ήταν 18 μηνών, επιμένει ότι ο γιος τους είναι απόλυτα υγιής και ευτυχισμένος, αλλά ο πρόεδρος της Προστασίας του Παιδιού έχει άλλη άποψη:

"Τα πολλά τσιγάρα φαίνεται ότι είχαν συρρικνώσει τον εγκέφαλο του μικρού, ενώ σίγουρα δεν αποκλείεται να του δημιουργούσαν και άλλα προβλήματα υγείας στο μέλλον" επεσήμανε ο Σιράιτ.

Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει τις καπνοβιομηχανίες της Ινδονησίας να προσπαθούν να προσελκύσουν παιδιά καπνιστές, σχολιάζει η Globe."


Άντε παιδιά, λ-ί-γ-η σκέψη θέλει ...


13/09 13:15  oberon
"Η Παιδεία και η Υγεία τα μεγάλα θύματα της κυβέρνησης"

http://www.apogevmatini.gr/?p=95300

"...
«Μετά τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους η Παιδεία και η Υγεία είναι τα μεγάλα θύματα της κυβέρνησης του Μνημονίου», ανέφερε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε «είμαστε εδώ κοντά στα παιδιά, αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα του κόσμου».
...
Νωρίτερα, ο κ. Σαμαράς απευθύνθηκε στους μαθητές του 28ου Γυμνασίου λέγοντας «οι γονείς και η πατρίδα περιμένουν από εσάς να κάνετε αυτό που πρέπει. Η πατρίδα βασίζεται σε εσάς για ένα καλύτερο μέλλον, να είσαστε καλά και να είσαστε πάντα πρώτοι»."

13/09 13:21  oberon
Παρατηρήσεις :

1. Δ-ε-ν είναι θύματα οποιουδήποτε προηγούμενου.
2. Δ-ε-ν είναι θύματα μη πολιτικών δυνάμεων.
3. Ναι ! Περιμένουμε από τους νέους να φτιάξουν τη νέα Ελλάδα !
4. Αυτό το "πάντα πρώτοι" δ-ε-ν "σηκώνει κουβέντα" ή να το σκεφθούν τα καμάρια μας πού α-κ-ρ-ι-β-ώ-ς οδηγεί ;

27/09 00:47  oberon
"Παπανδρέου: «Εισαγωγή αποφοίτων λυκείου απευθείας στα πανεπιστήμια»
Έρχεται «Καλλικράτης» στη δημόσια εκπαίδευση
Διαμαντοπούλου: «Υπάρχουν και στην παιδεία greek statistics»"

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4596050

"Την εφαρμογή ενός «εκπαιδευτικού Καλλικράτη», που θα επιφέρει σαρωτικές αλλαγές σε όλο το φάσμα της δημόσιας εκπαίδευσης, εξήγγειλαν σήμερα ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας.

Ο Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε ότι εξετάζεται η εφαρμογή ενός νέου συστήματος πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, με εισαγωγή των αποφοίτων λυκείου απευθείας στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ και όχι σε τμήματα, όπως ισχύει σήμερα.
..."


Κάποιος πρέπει να τους εξηγήσει ότι το θέμα δ-ε-ν είναι θέμα ρυθμίσεων.

Είναι καθαρά θέμα στόχου της παιδείας, είναι θέμα περιεχόμενου, είναι θέμα κλίματος.

Ας σκεφθούν (θέλουν ;) τις δυο "αλήθειες" του άρθρου του Γ. Μπαμπινιώτη (σχόλιο 5/9), ας δουν μετά τις υπόλοιπες και μετά πάμε στις αιτίες ...

Αλλά εδώ απλά πρέπει να δείξουμε κάτι ...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
1 ψήφος

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Σκέψεις, αναλύσεις, προτάσεις και - κυρίως - δράση με εποικοδομητική διάθεση
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις