Δρόμοι του πουθενά
Κώστας Τζαναβάρας
Λίγα λόγια για εμένα
Oberon, chief των ξωτικών
(διαβάστε περισσότερα)
Θέσεις


Emmanuelle : Δεν αφήνετε τα μίση ...
979 αναγνώστες
Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010
19:38

Εξαιρετικά αφιερωμένο

στις κούκλες της καρντασούπολης !

 

Emmanuelle 1 - Opening & closing theme (3:47)

 

 

Για να μην ξεχνιόμαστε : Αυτό ανέβασε ο PREMIUM και έγινε ό,τι έγινε, γίνεται ό,τι γίνεται και … «οψόμεθα» !

Μετά κάτι κατακόκκινα τριαντάφυλλα έκαναν ένα … φρόνιμο κορίτσι από το Πανόραμα να κοκκινίσει από ντροπή (λέμε τώρα …) και να παραγγείλει (γενικώς ….) το πλήρες film.

Ο oberon φυσικά δ-ε-ν χαλάει τέτοια χατίρια ……

Λίγο δύσκολο, όμως, γιατί το έχουν κόψει σε 23 κομμάτια και τα 12 δεν τα βρήκα (ακόμη ;) στο youtube.

Ίσως, όμως, όπως το ημίγυμνο πολλές φορές είναι πολύ πιο … ανεβαστικό από το γυμνό, έτσι και τα 11 μπορεί να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους από τα 23 που ζήτησε η GIASEMI.

Έτσι και αλλιώς το έργο απευθύνεται κατ’ ευθείαν στο κέντρο του εγκεφάλου που ρυθμίζει – αν ρυθμίζεται ! – την φαντασία.

 

Άλλωστε και οι Γερμανοί λένε (καμιά φορά και κάτι σωστό !) : «Μπύρα χωρίς αφρό, γυναίκα χωρίς ρούχα».

Και λένε και κάτι ακόμα πιο σωστό : «Macht nicht !» Δεν πειράζει ….

 

Όπως πολύ σωστά παρατήρησε το … φρόνιμο κορίτσι μας, η πρωταγωνίστριά μας πρόλαβε να ντυθεί καλά : Έβαλε τις κόκκινες κάλτσες !

«Η καλή νοικοκυρά, είναι δούλα και κυρά» που έλεγε και μια άλλη … φρόνιμη ψυχή

Σερβίρει τον καφέ της χωρίς ζάχαρη – όπως παρατήρησε ο υποφαινόμενος – και παραλείπει και ορισμένα ακόμα σημαντικά θέματα που έχει επισημάνει ο PREMIUM.

 

Αναρωτιέμαι : Η ακίνητη πόζα πριν πέσουν οι τίτλοι … πόση κίνηση έχει ;

 

Ερώτηση κρίσεως : Πώς θα ήταν αυτό το έργο σε άλλη γλώσσα ;

Απάντηση oberon : Μπλιάξ !

 

Λίγα λόγια πριν πάμε παρακάτω

Πρόκειται σίγουρα – ας αρχίσουμε από τα σίγουρα ! – για ένα «έργο – σταθμός» στην ιστορία του κινηματογράφου. Αμφιλεγόμενο μεν, σταθμός δε.

 

Σίγουρα είναι αμφιλεγόμενο γιατί εξάπτει.

Κάθε άντρας τρελαίνεται στη θέα αυτής της πανέμορφης γυναίκας. Πόσο μάλλον όταν ...

Ζηλεύει αβίαστα τον φακό που την έχει ζωντανή μπροστά του.

Ζηλεύει τον σκηνοθέτη που – εμφανώς – την «ερωτεύτηκε».

Ζηλεύει τους «συμπαίκτες» της που έπαιξαν μαζί της.

Ζηλεύει ακόμα και την όμορφη καρέκλα που την έχει στα πόδια της …

Τρελαίνεται – σίγουρο και αυτό – με την απίστευτη μουσική.

 

Οργίζεται που χρειάζεται να διαβάζει τους υπότιτλους. Και – όταν έχει τη δυνατότητα – το βλέπει δεύτερη φορά χωρίς να κοιτάζει χαμηλά.

Όμως, και χωρίς μετάφραση, τα γαλλικά του έργου μιλάνε. Μιλάνε μόνα τους.

 

Σίγουρα η Emmanuelle δεν προβάλλεται για την … πνευματική της οξύτητα.

Δεν προβάλλεται για την επιδεξιότητα του λόγου της.

Δεν προβάλλεται για την μαχητική στάση της στη ζωή. Δεν εργάζεται καν.

Δεν είναι το πρότυπο – αυτό και αν είναι σίγουρο – της … φεμινίστριας.

 

Είναι απλά ένα «σκεύος ηδονής». Ηδονής δικής της και ηδονής αυτών που «παίζουν» μαζί της.

Ηδονής και αυτών που την χαζεύουν, και μετά κλείνουν το φως …

 

Κάπως έτσι η Emmanuelle είναι ό,τι «λέει» στον καθένα μας.

 

Κάπως έτσι η Emmanuelle ήταν ένα «φόβητρο» για κάθε γυναίκα της εποχής της : «Τι θα κάνω με τον άντρα μου :» ήταν η – συνειδητή ή υποσυνείδητη – απορία της οποιασδήποτε είχε τη διάθεση να κρατήσει τη σχέση της.

 

Σταματώ εδώ τις βαθυστόχαστες – τρομάρα μου ! – προσεγγίσεις και πηγαίνω στο μόνο μήνυμα που θέλω να περάσω. Και, από εκεί και πέρα «γούστο και καπέλο» του καθενός τι θα κάνει και πότε στην κρεβατοκάμαρά του.

 

 

Το μήνυμα

 

Μίλαγα το καλοκαίρι με ένα φίλο στο χωριό μου που μου έλεγε ότι κάνει πολύ καλό λάδι.

Τον ρωτάω : «Τι θα πουν οι φίλες μου στο Ψυχικό, αν δοκιμάσουν από το λάδι σου ;»

Απάντηση : «Τι λάδι τρώγαμε τόσα χρόνια !».

 

Κάπως έτσι το μήνυμά μου, σε όσους προσέξουν το έργο και προβληματισθούν έστω λίγο, είναι : «Τι τσόντες βλέπετε τόσα χρόνια ;»

 

Λέω βλέπετε γιατί πάντα μου έφερναν εμετό.

 

Και, αν η σύγχρονη τάση είναι η «εξίσωση προς τα κάτω», να κατέβουμε στο χαμηλότερο επίπεδο για να είμαστε «ίσοι», να σκεφθούμε (;) τι θα γινόταν αν ανεβάζαμε το «κάτω» ;

  

Think about it την ώρα που θα παρακολουθούμε μαζί αυτήν την περίτεχνη ... τσόντα. Έβαλα τον εαυτό μου στον καναπέ να κάνει χαβαλέ αλά oberon.

 

 

Sylvia Kristel is Emmanuelle 1974 theatrical trailer

 

 

Ξεκινάμε από το trailer της Αμερικής.

Τότε που ήταν must να λένε οι διαφημίσεις αλήθεια …

Κοιτάξτε πώς το πλάσαραν στην Αμερική ! Πήραν φωτιά τα παγάκια ! «Απαγορευμένο» κιόλας …

Ερώτηση κρίσεως : Πόσοι κάτω των 17 έφαγαν άραγε πρόθυμα το φαΐ τους να μεγαλώσουν για να μπορέσουν να το … δουν ;

Ερώτηση εγκυκλοπαιδικών γνώσεων (δεν ξέρω την απάντηση !) : Και πόσο να πουλιόταν μια ταυτότητα που σου έδινε το μαγικό «περάστε» λίγο (ή πολύ) πριν σβήσεις τα 17 σου κεράκια ;

 

Το Part 1 of 23 δεν είναι διαθέσιμο ως ακατάλληλο. Χρειάζεται εγγραφή και δ-ε-ν προλαβαίνω …

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 4 of 23 (2:21)

 

 

Τρεχάλα, παιχνιδάκια, τι gentleman !

Μπαίνει και ψάχνει.

Γλυφιτζούρι να δουν τα μάτια σου …

Ψάχνει - βρίσκει. Ωπ ! Σεμνά madame. Tu est belle !

«Είναι κανείς εδώ ;». Δύσκολη ερώτηση !

Και το γλυφιτζούρι γλυφιτζούρι. Κανονικά π-ρ-έ-π-ε-ι να το κόψει η λογοκρισία!

(GIASEMI το γλυφιτζούρι νάναι κόκκινο !)

Την εισάγει στα κόλπα, αν θυμάμαι καλά. Της εξηγεί με τρόπο τις συνήθειες της (άθλιας !) περιοχής.

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 6 of 23 (2:24)

 

Στο αεροπλάνο, ως γνωστόν, ανάβουν πολλά πράγματα, εκτός από τη φωτεινή επιγραφή «Προσδεθείτε !» …

 

Οποία σεμνότης ! Τα πόδια ενωμένα η δις Emmanuelle. Σκοτάδι.

Τσιμπάει ο άλλος. Άλλες εποχές Δις.

 

Τι να έγινε μετά, την ώρα που οι υπόλοιποι επιβάτες κοιμόντουσαν ;

Ψάξτε για το 7.

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 8 of 23 (4:48)

 

 

Κεράκια που ζήτησε κάποια ψυχή προχθές.

Rien. Je t’ aime. Amour. Αγκαλίτσες.

Important. Ζητάει ενδιαφέροντα το κορίτσι. Έχει πάρει το … μάθημά της.

Boire !

Pourquois pas 

Υπάρχουν τέτοιες σκηνές στα σημερινά έργα ; Τι κατανόηση στο ζευγάρι !!!


Boire ! Αποχωρεί το προσωπικό που … ξέρει.

Pourquois pas ?


Προβληματίζεται …

Boire !

Κάτσε να σου εξηγήσω !

Και μετά … ξεδιψασμένη στο σκουώς. Χάσαμε κάτι ;

 

Να και η δασκάλα ! Κουράστηκε …

Ωπ ! Μια κουφόβραση ! Μήπως να ανάψουμε το τζάκι να ζεσταθούμε Δις ;

Εεπ ! Όχι βιασύνες κυρά δασκάλα !

Ουφ ! Την ξεφορτώθηκα.

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 10 of 23 (4:58)

 

«Αυτή είναι ζωή !» όπως λέει και κάποιος … συγγραφέας

 

«Υποκριτής» της λέει, για να την αποτρέψει. Κούνια που τον κούναγε.

Ματιές καυτές.

 

«Ο παλιός είναι αλλιώς» ;

«Σου ξηγήσω» …

 

Ωπ ! Ενδιαφέρον. Αυτόν ή αυτήν ;

Αυτήν ! Η δασκάλα είναι ; Και μια άλλη …εργαζόμενη.

 

Απορίες. Σκέψεις. Απαντήσεις ;

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 11 of 23 (9:17)

 

 

 

Randezvous !

Φορεματάκι πολύ … ζεστό και κάπως … στενό. Εμποδίζει το ελεύθερο βάδισμα και τις ελεύθερες … σκέψεις.

 

«Έχω δουλειές» της ρίχνει στα μούτρα. Τι να κάνει η άλλη … από πίσω. Όπου πάει, και αυτή κοντά.

 

Καπνός ! Γαυγίσματα. Ξενέρωμα : «Άκου να σου πω κοπέλα μου …».

 

Υπηρετικόν προσωπικόν – τι τέλεια !

 

«Φεύγω». «Έρχομαι». Σιγά μην την άφηνε μόνη …

 

Φτου ! Μου την κοπάνησε !

 

Τι ήλιος ! Τι άλογα ! Είναι ή δεν είναι τσόντα ; Και αυτή η μουσική.

Cherche toujoure”.

 

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 13 of 23 (0:56)

 

Αυτό είναι μηχανιλίκι. Ό,τι πει η Δις μηχανικός. 

 

Λίγο, αλλά καλό !

 

Είμαστε συντεχνία, αλλά κάποιου «επιπέδου» !

 

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 16 of 23 (2:30)

 

Τι σκοτάδι !

 

Ανησυχίες, διαπραγματεύσεις, υπονοούμενα, στυλάκι. Λογικέψου αγοράκι.

Τι πόζες !

 

Στο 17 τι να έγινε ; Για να πάνε τα φαρμάκια κάτω – βέβαια …

 

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 18 of 23 (3:22)

 

Αυτά τα σκοτάδια … Καλά δεν είχαν προβολείς οι … απολίτιστοι ;

Παραπονάκια. Ποιοι νάναι άραγε ;

 

Εποικοδομητική συζήτηση ;  

 

Κατανόηση.

 

Να και η δασκάλα για όλες τις δουλειές.

 

Ωχ ! Τι να της είπε και δυσκολεύτηκε ;

 

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 20 of 23 (10:43)


 

Καυγαδάκι. Διάλογος. Για να δούμε πού θα καταλήξει.

 

Tres belle !!! Τι αθώα μάτια !

 

Ο … παλιός που λέγαμε.

Boir πάλι Sylvia ;

 

Κοίτα πώς πίνουν PREMIUM να πουλάς σωστά … ποτήρια.

 

Μεγάλη μπάλα ο παλιός. Τι φωνή, τι τονισμός ! Τι μύηση ! Τι ... αλτρουισμός !

 

«Ό,τι πεις εσύ γέρο» του λέει ;

 

Πόσο όμορφα της τα λέει … Καμία βιασύνη.

 

Η απόλυτη φαντασίωση : Αγώνας για την .. κυρία ! Προστακτικές με νόημα και … αποτέλεσμα !

 

Και λίγο στημένο το ματς ή μου φάνηκε ;  

 

Femme ! Erotism ! Amour ! Κάποιος να … μεταφράσει.

 

Ωχ ! Αυτό δεν το θυμάμαι !

 

Γράψε λάθος. Κυνηγητό μόνο – όχι ακόμα ματς.

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 21 of 23 (4:57)

 

 

Μπαμπάκα.

 

Εξηγήσεις. Εγκεφαλικό sex ο παππούς.

 

«Αρχίζει το ματς».

 

Ανατρέξτε (ή θυμηθείτε) στο προηγούμενο.

 

Ξύλο, καυγάς, φανατισμός – τι άλλο έχουμε ξεχάσει ;  

 

Να ο νικητής, να το βραβείο (που δεν βρήκα). Κάτσε κάτω κούκλα !

 

Η ματιά – οποία αθωότης – που «και καλά» ζητάει έγκριση να κάτσει κάτω είναι «όλα τα λεφτά» όπως έγραψε σε άλλη περίπτωση ένας … ανήσυχος πατέρας

 

 

 

Emmanuelle - Sylvia Kristel (1974) Part 23 of 23 (5:29)

 

 

Ηθικόν δίδαγμα !

 

Στα χέρια την σήκωσε ! Τι είναι αυτό ; Δις GIASEMI, Δις Χαλιμά, Δις Anna, Δις χψζ … σας έχει συμβεί ποτέ ;

 

«Τι άλλο θα μου κάνεις ; Τι άλλο θα μου μάθεις ;» Το διαβάζεις στα χείλη της ή όχι ;

 

Άντε γειά ! Πολύ σημασία σας δώσαμε Δις … Άπαιχτος ο … γέρος. Σιγά μην την ακούμπαγε ! Πολύ της πάει που τη χαιρέτησε …

 

Ερώτηση κρίσεως : Είναι ο παλιός αλλιώς ;

 

Επανάληψη, τι μάθαμε. Να πάλι τα κόκκινα ! Ματάρες κόκκινες.

 

Έτοιμη, σινιαρισμένη ! Ακίνητη …

 

 

Παιδιά take it easy !!!

 

Υ.Γ. Χορδιστή να έλθω ή ... κινδυνεύω ;

 

ΠΡΟΣΕΧΩΣ : Kill Bill 1&2 όπως δεν το είδε ούτε ο σκηνοθέτης ...

 

Σχόλια

12/10 22:13  PREMIUM
Εξαιρετική δουλειά για ... λίγους και ... λίγες !
Αλλά προσωπικά με ψυχοπλάκωνε η ατμόσφαιρα ... ΤΟΤΕ !
Ίσως νάμουν μικρός ob ... :-)

Αλλά ακόμη και σήμερα προτιμώ καταστάσεις όπως : http://www.youtube.com/watch?v=9M0onOPn-9k&feature=related
12/10 22:39  oberon
Ευχαριστώ Χρήστο και παίξε ... επειγόντως το ρυθμό !
Ήσουν μικρός, είδες τί έχασες ;

Όταν λες "προτιμώ" εννοείς ότι κάποιος σου επιβάλλει να διαλέξεις ή μόνος σου περιορίζεις τις απολαύσεις σου ;
12/10 22:44  GIASEMI
είσαι απίστευτος!διατριβή στην Emmanuelle!
προς το παρόν δε μπορώ να τη μελετήσω διεξοδικά αλλά και μόνο για ΤΟΝ κόπο σου βάζω άριστα!
ασε που δίνεις και λύση στο ερώτημα "οπότενες τι κάνουμε?"εύγε
12/10 22:47  oberon
Giasemi πολλά φιλιά !
12/10 23:53  PREMIUM
Για να είμαι φιλαλήθης δοκίμασα tous les ... aspects και καταστάλαξα ! :-)
13/10 08:50  oberon
Άμα δοκιμάσεις tous les ... aspects και κατασταλάξεις, προφανώς η απάντησή σου στο δίλημμα που σου έθεσα είναι κάτι ... εκτός του διλήμματος !

Τέτοιες απαντήσεις περιμένω. Μπέσα !
13/10 09:00  PREMIUM
O λατρεμένος μήπως ... απαντά στο ίλημμα ???
http://www.youtube.com/watch?v=ag5pnJaUyH8
13/10 09:31  oberon
Πολύ καλή η προσπάθεια PR, thanks.

Μόνο που δ-ε-ν έχω (δ)ίλημμα στο θέμα που υπονοείς. Κάποιος πρέπει να σου μιλήσει για το decision making.
Και δώσε βάση (παραλλαγή αποφθέγματος κάποιου που δ-ε-ν θυμάμαι) : "Ξέρω πολύ καλά τις γυναίκες, γι' αυτό τα έχω μόνο με μια 32 χρόνια !".

Generally speaking είμαι με τις απολαύσεις, και όχι μόνο δ-ε-ν τις περιορίζω, αλλά δ-ε-ν δέχομαι να μου τις περιορίζει κανείς.

Ελπίζω να σου απάντησα.
13/10 09:42  PREMIUM
32 χρόνια ??? Εγώ ... 28 ! :-)
Φαντάσου με τις ... μετοχές μου πόσο υπομονή έχω ! Να τ΄ακούνε "κάποιοι" - "κάποιοι" ! :-)
13/10 09:49  oberon
Χαίρω για την δήλωση των 28.
Άρα ανακαλώ τα περί decision making - αρκεί να επικαλείσαι ό-λ-ο το απόφθεγμα.

Όσο για τις μετοχές σου, θα έλεγα να περιορίζεις τις βεβαιότητές σου σε αυτά που υπάγονται στο δικό σου decision making ...

Δική σου απόφαση να τις κρατάς όσο τη γυναίκα σου, αλλά ... μέχρι εκεί οι decisions σ-ο-υ.
13/10 09:59  PREMIUM
Εννοείται ... μέχρι το στόχο !
Για τους ανθρώπους είναι η ... στήριξη μέχρι το "Τ-έ-λ-ο-ς" !
Για τις μετοχές πρέπει να την σκαπουλάρεις πριν το ... Τέλος ! :-)
06/11 20:35  GIASEMI
τι τράβηξε η έρμη η Εμμανουέλα!
δε τα είχα δει τα βιντεάκια,βέβαια δε μπορώ να πω πως έβγαλα και συμπέρασμα αλλά δεν νομίζω πως χρειάζεται κιόλας!
η ανάλυσή σου όμως είναι το κάτι άλλο!
ούτε κριτικός τέχνης να ήσουνα!
τα συγχαρητήριά μου...
Υ.Γ
α)τελικά επέστρεψες σώος από τη καρντασούπολη?
β)αναμένω,με αγωνία,το kill Bill!
γ)θα δω και το βασικό ένστικτο σε λίγο
06/11 22:10  oberon
GIASEMI, "καλώς τηνε και ας άργησε" !
Τι σχόλια !

α)ναι ! Και η καρντασούπολη άντεξε !
Και που πήγα και που έφυγα !
Τη Δευτέρα, αν έχετε β' γύρο, θα ανεβάσω άρθρο για το κυκλοφοριακό. Χωρίς πλάκα αυτή τη φορά.
Κατά τα άλλα, next time, όχι Συκιές. Κανένα πιο ... high ;

β) μετά το β' γύρο - μην πάει χαμένο.
Αλλά δεν θα σε απογοητεύσω !

γ) αναμένω σχόλια.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
Δεν έχει αξιολογηθεί

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Σκέψεις, αναλύσεις, προτάσεις και - κυρίως - δράση με εποικοδομητική διάθεση
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις