Δρόμοι του πουθενά
Κώστας Τζαναβάρας
Λίγα λόγια για εμένα
Oberon, chief των ξωτικών
(διαβάστε περισσότερα)
Θέσεις


Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία ...
790 αναγνώστες
Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011
09:08

 

 

... ιδίως αν δουλέψει λίγο το ... "ρημάδι".

Σχόλια

14/07 10:45  oberon
Σειρά τί ετοιμαζόσουνα να μου πεις ;
14/07 11:18  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Σειρά ... Εξακολουθείς να ... ελπίζεις διαβάζοντας ότι http://discount.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=32545&pg=10000#comment223415
ή έχεις μείνει ... ά~φωνος ?????
14/07 11:29  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Κατά τ΄ άλλα πάντως ελπίζω, σειρά ! Φεύγω για ένα τρυπάνι Black and Decker για το πατρικό μου !


YALCO: Lifting στη φίρμα "Ιωνία" - Πως θα τονώσει τις εξαγωγές

Ανανέωση της φίρμας Ιωνία, που απέκτησε πρόσφατα, αναδιάρθρωση της λιανικής παρουσίας ολόκληρου του ομίλου αλλά και ενδυνάμωση της εξαγωγικής δραστηριότητας μέσω Fest, προγραμματίζει ο όμιλος Yalco για το 2011, επιχειρώντας να αναπληρώσει τις απώλειες που έχει υποστεί στην εσωτερική αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι στο α' τρίμηνο της χρήσης οι ενοποιημένες πωλήσεις υποχώρησαν στα 9,2 εκατ.ευρώ από 11 εκατ. ευρώ περίπου το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, ενώ οι μετά φόρων ζημιές συγκρατήθηκαν ελαφρώς μειωμένες στο 1,310 εκατ.ευρώ από 1,331 εκατ.ευρώ.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων EBITDA, οι ζημιές του ομίλου περιορίστηκαν σημαντικά στις 341 χιλ. ευρώ από 446 χιλ. ευρώ πέρυσι ως αποτέλεσμα των περικοπών σε κόστη λειτουργίας και διάθεσης. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Yalco έχει προχωρήσει στη συγκέντρωση των αποθηκών του στα Οινόφυτα, ενώ έχει ολοκληρώσει τη συγχώνευση των θυγατρικών Omnishop και Excel.

Οσον αφορά το β' τρίμηνο της χρήσης το οποίο ολοκληρώθηκε πρόσφατα, σε επίπεδο πωλήσεων οι απώλειες περιορίστηκαν στο επίπεδο του -15% έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2010.

Όσον αφορά στη φίρμα Ιωνία, της οποίας η Yalco ανέλαβε τον Απρίλιο τη δραστηριότητα στη λιανική και στο οικιακό κομμάτι (ήδη διακινούσε τα είδη της φίρμας στον ξενοδοχειακό τομέα), σχεδιάζεται η ανανέωση τόσο του concept όσο και της εμφάνισης του brand (λογότυπο, συσκευασίες κτ.λ.).

Σήμερα, το δίκτυο των καταστημάτων Ιωνία απαρτίζεται από 7 εταιρικά καταστήματα, 5 franchising και shops in a shop σε πολυκαταστήματα. Η Yalco, εξετάζει και το ενδεχόμενο ανανέωσης των σημείων (μετεγκατάσταση σε πιο προβεβλημένους ή μεγαλύτερους χώρους). Σημειώνεται δε ότι η λιανική στο οικιακό τομέα υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει σε ετήσια βάση το 7%-8% του ενοποιημένου τζίρου της Yalco.

Η επανατοποθέτηση της Ιωνία στην αγορά, θα κρίνει εν πο
14/07 11:31  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
λλοίς και τη μορφή του δικτύου οικιακών ειδών Omnishop, που ελέγχει η Yalco και το οποίο σήμερα έχει περιοριστεί σε 2 ιδιόκτητα καταστήματα, και shops in a shop. Η Omnishop διατηρεί και ένα μέρος χονδρικής πώλησης ενώ τα είδη χαρακτηρίζονται διαφοροποιημένα μεν, ωστόσο συμπληρωματικά της φίρμας Ιωνία.

Οσον αφορά τη φίρμα Habitat, μετά την μετεγκατάσταση του καταστήματος της Γλυφάδας, σε οικονομικότερο ακίνητο, έχουν προς το παρόν παγώσει τα σχέδια επεκτάσεων σε μεγάλες πόλεις της περιφέρειας καθώς η μητρική Habitat πέρασε σε νέους ιδιοκτήτες, την εταιρία Home Retail Group. Σημειώνεται ότι η Habitat είχε πουληθεί από την ΙΚΕΑ σε λονδρέζικο fund και πλέον μεταβιβάστηκε στην εξειδικευμένη εταιρία, η οποία σύμφωνα με στελέχη της Yalco, αναμένεται να υποστηρίξει αποτελεσματικότερα τη φίρμα, τόσο στη Βρετανία όσο και στις υπόλοιπες αγορές όπου δραστηριοποιείται.

Πέρα από την ανάπτυξη της λιανικής της παρουσίας, στο στρατηγικό σχεδιασμό της Yalco, τίθεται ως προτεραιότητα η ενδυνάμωση των εξαγωγών, αξιοποιώντας τη διείσδυση που ήδη κατέχουν τα αντικολλητικά σκεύη Fest, όσο και η Ιωνία. Σήμερα οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 6%-7% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να διπλασιαστεί έως το τέλος του 2012, εφόσον σκοπεύει να προωθήσει τα Fest και τα προιόντα Ιωνία, πέραν των Βαλκανίων, της ΝΑ Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής και στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Σημειώνεται ότι η μοναδική εμπορική θυγατρική του ομίλου στη Ρουμανία, παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων και το 2011 μετά από το +25% στις πωλήσεις της το 2010. Σημαντικό μέρος των πωλήσεων της (το 40%) αφορά σε προιόντα της Yalco, πέρα από τα μηχανήματα και τα εργαλεία της Black&Decker και της Dewalt που αντιπροσωπεύει στην τοπική αγορά.
14/07 11:33  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Το "πολλοίς" συνειρμικά ... δένει με το επίθετο του νυν Προέδρου "μας" !
15/07 00:12  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Σειρά ! Ο ορισμός του ... αισιόδοξου ! http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2340583
15/07 00:22  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Κατά τ΄ άλλα το alfavita.gr ειδικεύεται σε εκ~παιδευτικά θέματα !
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39241
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
3 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Σκέψεις, αναλύσεις, προτάσεις και - κυρίως - δράση με εποικοδομητική διάθεση
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις