Δρόμοι του πουθενά
Κώστας Τζαναβάρας
Λίγα λόγια για εμένα
Oberon, chief των ξωτικών
(διαβάστε περισσότερα)
Θέσεις


Ανοικτή επιστολή στον κ. Ανδρέα Αρναούτογλου
820 αναγνώστες
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2011
11:52

 

 

Αγαπητέ κ. Αρναούτογλου,

 

 

Πολύ φοβάμαι ότι οφείλω να θεωρήσω την προσφώνηση «αγαπητέ» που, μετά τις μεταξύ μας αψιμαχίες, χρησιμοποιήσατε πρώτος προς τον υποφαινόμενο ως απολύτως υποκριτική.

Επίσης θεωρώ υποκριτική την αναφορά σας στο blog σας στην «διαδικασία αυτογνωσίας» με την σκέψη μάλιστα «σαν τέτοια πρέπει να αντιμετωπισθεί απο οποιονδήποτε ονειρεύεται να έχει μια μακροχρόνια πορεία».

Αναφέρεσθε βέβαια στο trading, αλλά υποθέτω ότι αυτή η θέση σας εκφράζει γενικότερα. Το αν απλώς θέλετε να λέτε ότι σας εκφράζει είναι κάτι που θα κρίνουν οι αναγνώστες αυτού του άρθρου, ακόμη και αν δεν μου κάνετε την τιμή να επανέλθετε με κάποιο σχόλιό σας.

 

Κάποιος που αισθάνεται ότι τον εκφράζει η λέξη «αγαπητέ» ενδιαφέρεται για το καλό του προσώπου στο οποίο απευθύνεται. Έτσι δεν είναι ;

Αν όχι, τότε τουλάχιστον ενδιαφέρεται να μην κάνει κακό στον άλλον. Και πάντως, αν κατά λάθος, φυσικά ανθρώπινο, αισθανθεί ότι έκανε κακό στον άλλο, φροντίζει όχι μόνο να ζητήσει συγγνώμη, αλλά να βρει τρόπο να επανορθώσει εμπράκτως.

 

Όμως η «συγγνώμη» σας προς το πρόσωπό μου ήταν, όπως αποδεικνύεται, το παρακάτω μνημείο υποκρισίας :

 

25/07 14:31  Α45

Αγαπητέ κ.Τζαναβάρα,
είμαι βέβαιος ότι περιμένετε την απάντησή μου με μεγάλη ανυπομονησία,γι' αυτό σκέφθηκα να μην σας ταλαιπωρώ άλλο...
Εκπλήσσομαι ειλικρινά που διαθέσατε τόσο χρόνο για να συντάξετε αυτό το κείμενο...έθιξα φαίνεται κάποια πράγματα που σας ενόχλησαν...
Δεν θα μπώ στην διαδικασία να απαντήσω επι της ουσίας του κειμένου.Ούτε εδω,ούτε στο δικό μου blog.Ο λόγος είναι ότι αισθάνομαι ότι μιλάμε διαφορετικές γλώσσες,έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων,οπότε η συνέχιση της αντιπαράθεσης θα εξελίσσετο σε παράλληλους μονόλογους...
Σε κάθε περίπτωση,ενώ αισθάνομαι οτι επι της ουσίας έχω απόλυτο δίκιο,παραδέχομαι ότι ήταν σφάλμα μου να σχολιάσω την προσωπικότητά σας,τον τρόπο σκέψης σας,την νοοτροπίας σας,κλπ.Δεν είχα καμμιά δουλειά να το κάνω και ζητώ συγγνώμη.
"Σφουγγάρι" λοιπόν απο μέρους μου και αν είπαμε και μια κουβέντα παραπάνω,θεωρήστε την ως προιόν στιγμιαίου εκνευρισμού.
Καλό καλοκαίρι λοιπόν και να είστε καλά.

 

Σας απάντησα ήδη ειλικρινά :

 

25/07 15:03  oberon

Αγαπητέ κ. Αρναούτογλου,

Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί γίνομαι πολύ σκληρός όταν αισθάνομαι να αδικούμαι. Το αν αδικούμαι πράγματι δεν είναι και τόσο εύκολο να το αποδείξω.

"Σφουγγάρι" λοιπόν ! Ας ξεκινήσουμε σφουγγαρισματα στα αίματα.

Καλό καλοκαίρι λοιπόν και να είστε καλά.

 

Θα μου επιτρέψετε να ζητήσω διευκρινίσεις, αν όχι και μαθήματα περί αυτογνωσίας.

Άλλωστε, απ’ ό,τι βλέπω στο site του ΤΕΕ, είσθε συνάδελφος μηχανικός με αριθμό μητρώου που δείχνει ότι είσθε λίγο μεγαλύτερης ηλικίας. Εκτός αν πήρατε πτυχίο χωρίς ένα έτος καθυστέρηση, όπως ο υποφαινόμενος, οπότε είμαστε κατά το κοινώς λεγόμενο «σειρές» !

Επίσης, απ’ ό,τι βλέπω στο site του Γραφείου Μητρώου Μελετητών, είσθε συνάδελφος και ως μελετητής δημοσίων έργων.

 

Ειλικρινά, αν έκανα ένα λάθος επί της ουσίας, στην μεταξύ μας αντιπαράθεση, είναι το ότι θεώρησα αδιανόητο ότι όλες αυτές τις απίστευτα αστόχαστες κρίσεις και προσβολές στο πρόσωπό μου τις είχε απευθύνει κάποιος επώνυμος και μάλιστα συνάδελφος.

Το διεπίστωσα μόλις πριν δεχθώ την συγγνώμη σας.

 

Διατηρούσα επί τρεις ημέρες την προσδοκία ότι θα αντιλαμβανόσασταν μόνος κάποια αυτονόητα πλέον πράγματα και θα συνεχίζαμε διάλογο στον ενικό και με τα μικρά μας ονόματα.

Ελπίζω – ακόμη ! – ότι η αυτογνωσία σας και η ιδιότητα του συνάδελφου θα σας βοηθήσουν να θεωρήσετε τις παρακάτω συγκεκριμένες ερωτήσεις ως εύλογες και ίσως κάποιες ως απολύτως αναγκαίες προς από μέρους σας απάντηση :

[Ακολουθώ την αρίθμηση των θεμάτων όπως παρατίθενται στο άρθρο μου : "Το φαινόμενο Ε45"

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011 12:02]

 

1

Η «δήλωση οικονομικής αδυναμίας» μου

 

Σχολιάσατε :

Μπράβο συνάδελφε...ευγε! με κάτι τέτοια φτάσαμε στη χρεωκοπία,και τώρα επιδεικνύουμε την ίδια συμπεριφορά και προς τους πιστωτές της χώρας,τους οποίους αποκαλούμε "διεθνείς τοκογλύφους",την ίδια στιγμή που τους παρακαλάμε γονατιστοί για καινούργια δανεικά...

 

Ερωτήσεις :

1.α. Αισθάνεσθε πλέον ότι η «δημιουργική διάθεση» μου, που διαπιστώσατε αργότερα, επιβάλλει να ανασκευάσετε εξ ολοκλήρου το ως άνω δημόσιο σχόλιό σας και μάλιστα σε επίσημο έγγραφό μου προς την Εθνική Τράπεζα ;

1.β. Εν πάσει περιπτώσει είσθε σε θέση να ξανασκεφθείτε αν ο έμμεσος αλλά σαφής χαρακτηρισμός του υποφαινόμενου ως «γονατιστού» υπερβαίνει τα όρια όχι απλώς της λογικής αλλά και της φαντασίας ;

1.γ. Ποιο ακριβώς σημείο του εγγράφου μου σας έδωσε το δικαίωμα να θεωρήσετε ότι αποκαλώ την ΕΤΕ τοκογλύφο. Το αφήνετε σαφώς να εννοηθεί.

 

2

Οι εισπρακτικές εταιρείες και το τραπεζικό απόρρητο

 

Διερωτηθήκατε δημοσίως :

«Αλήθεια,για το τραπεζικό απόρρητο,τις εισπρακτικές εταιρείες και τη ...γάτα,σας πέρασε απο το μυαλό ότι μπορεί και να συμφωνώ?».

 

Ερώτηση 2 : 

Τελικά συμφωνείτε ή «μιλάμε διαφορετικές γλώσσες,έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων» όπως δηλώσατε ; Αν συμφωνείτε, μήπως να το δούμε ;

  

3

Περί της προστασίας μιας αθώας 85χρονης

 

Σχολιάσατε :

«αποστέλλετε ανοικτή επιστολή προς την τράπεζα,προφανώς για να την εκβιάσετε,χρησιμοποιόντας μάλιστα και την υπέργηρη μητέρα σας»

 

Ερωτήσεις :

3.α. Επιμένετε ;

3.β. Αντιλαμβάνεσθε τι ακριβώς μου αποδίδετε δημοσίως ;

3.γ. Αν όχι στην 3.α και ναι στην 3.β, τότε τι ακριβώς συναισθήματα σας διακατέχουν ; Αν θέλετε απαντάτε.

 

4

Περί καναλιών

 

Σχολιάσατε :

«Και αποστέλλετε ανοικτή επιστολή προς την τράπεζα,προφανώς για να την εκβιάσετε,χρησιμοποιόντας μάλιστα και την υπέργηρη μητέρα σας,με τον σαφή υπαινιγμό ότι είναι μητέρα γνωστής δημοσιογράφου...δηλαδή,"αν μας ενοχλήσετε πάλι για τα δανεικά,θα σας πάω στα κανάλια..."...»

 

Ερωτήσεις :

4.α. Επιμένετε ότι η φράση σας ,"αν μας ενοχλήσετε πάλι για τα δανεικά,θα σας πάω στα κανάλια..." αποδίδει προθέσεις του υποφαινόμενου ή μήπως είναι δικό σας αυθαίρετο συμπέρασμα ;

 

Σχολιάσατε :

«Οταν μιλήσατε για την αδελφή σας,πίστεψα οτι είναι τουλάχιστον η...Στάη,η ο θηλυκός Χατζηνικολάου...αντ' αυτού μας προέκυψε μία δημοσιογράφος που κάνει ρεπορτάζ υπουργείου...αλλά κατά τα άλλα είναι "πασίγνωστη"...»

 

Ερωτήσεις :

4.β. Επιμένετε στην απαξιωτική αναφορά στην «γνωστή δημοσιογράφο» που είναι μη «πασίγνωστη» ή δεν ρωτήσατε ;

4.γ. Σας λέει κάτι το ότι το όνομα δεν σας λέει κάτι ενώ η «γνωστή δημοσιογράφος» ήταν για πάνω από 10 χρόνια διευθύντρια του Ενημερωτικού Δελτίου του ΤΕΕ και κατά κοινή ομολογία το αναμόρφωσε εκ βάθρων ;

4.δ. Η αναφορά μου : «Χώρια δηλαδή τί νόμιζε ; Ότι είμαι αδερφός της ρεκλάμας και χρωστάω στην τράπεζα ; Πάει καλά ;» σας θίγει ; Αν ναι, να την ανακαλέσω.

4.ε. Αν είχατε αδελφή την «γνωστή δημοσιογράφο» θα «τσιμπάγατε» μελέτες ή θα είχατε το δικαίωμα να απευθύνετε την ερώτηση "τί θα μου έλεγε ένας υπουργός αν του έλεγα ποιανής αδελφός είμαι ;" σε διευθυντή του ΥΠΕΧΩΔΕ και μάλιστα στον ενικό ;

 

5

Γιατί δεν έχω λεφτά

 

Σχολιάσατε :

«Δεν μπορείτε να πληρώσετε τις 3 (!) πιστωτικές σας κάρτες (αυτές είναι της ΕΤΕ,έχετε και άλλες?),αλλά θέλατε και έτερο δάνειο 10.000 ευρώ,το οποίο η "κακή" τράπεζα αρνήθηκε να σας χορηγήσει...»

 

Σας ερώτησα έμμεσα αλλ’ εις μάτην :

«Ο οιοσδήποτε ψύχραιμος αναγνώστης της δήλωσής μου στην ΕΤΕ δυσκολεύεται να βρει το λόγο για τον οποίο τίθεται το ζήτημα από τον Α45. Θα ήταν λογικό κάτι τέτοιο αν αρνιόμουνα την οφειλή. Ακόμη και η αναφορά στον τρόπο υπολογισμού των προσαυξήσεων, που απλώς έχω ακουστά σαν θέμα με την εποπτεύουσα Τράπεζα της Ελλάδος, είναι μια νόμιμη και λογική επιφύλαξη.

Εν όψει αποπληρωμής φυσικά …»

 

Ερώτηση 5 :

Μπορείτε να μου πείτε κάτι πιο συγκεκριμένο από το «Σε κάθε περίπτωση,ενώ αισθάνομαι οτι επι της ουσίας έχω απόλυτο δίκιο,παραδέχομαι ότι ήταν σφάλμα μου να σχολιάσω την προσωπικότητά σας,τον τρόπο σκέψης σας,την νοοτροπίας σας,κλπ.Δεν είχα καμμιά δουλειά να το κάνω και ζητώ συγγνώμη.». Μήπως «παίζετε εν ου παικτοίς» ;

[Στην έμμεση ερώτηση : «Ο Α45 ή δεν καταλαβαίνει τι γράφω ξεκάθαρα ή καταλαβαίνει πάρα πολύ καλά» δεν επιμένω]

 

6

Περί μεγαλοφυΐας και αναξιόπιστων επενδύσεων

 

Σχολιάσατε μετ’ επιμονής :

«Οσο για την επένδυση των 30.000 που θα δόσει "με πολύ καλές πιθανότητες" 3.000.000,η σχέση απόδοσης/ρίσκου ειναι 1:100...αυτό απο μόνο του,την καθιστά αναξιόπιστη..

«Αγαπητέ μου,φοβάμαι ότι πάσχετε απο το "σύνδρομο της μεγαλοπρέπειας"...Θα σας συμβούλευα,εντελώς φιλικά,να ασχοληθείτε περισσότερο με τα άμεσα και πιεστικά προβλήματα που έχετε (και είναι αρκετά απ' ότι αντιλαμβάνομαι...) και αφήστε τους άλλους να κρίνουν αν η παρουσία σας,οι ομιλίες σας,η τα άρθρα σας περνούν η όχι απαρατήρητα...»

Αλλά καταλήξατε : «αισθάνομαι ότι μιλάμε διαφορετικές γλώσσες,έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων,οπότε η συνέχιση της αντιπαράθεσης θα εξελίσσετο σε παράλληλους μονόλογους...»

Σας αντέτεινα το του Σοπενάουερ : «Το ταλέντο είναι σαν το σκοπευτή που χτυπάει ένα στόχο, τον οποίο οι άλλοι δεν μπορούν να πετύχουν. Η μεγαλοφυϊα είναι σαν τον σκοπευτή που χτυπάει ένα στόχο, τον οποίο οι άλλοι δεν μπορούν κάν να δουν.».

Επίσης : «Εξ ορισμού για τον Α45 ο,τιδήποτε μεγαλοφυές – όχι δικό μου ! – είναι αναξιόπιστο ! Γιατί ; Γιατί υπερβαίνει τα όρια του αξιόπιστου κέρδους. Εννοείται ότι με τέτοια μυαλά θα είχε αποφύγει να επενδύσει σε ξεκινήματα τύπου Microsoft, Google, Amazon, Facebook κ.λ.π.»

 

Ερωτήσεις :

6.α. Συμφωνείτε με τον Σοπενάουερ ή κατά τη γνώμη σας «εξ ορισμού» δεν υπάρχουν μεγαλοφυΐες ;

6.β. Αν συμφωνείτε με τον ως άνω, μήπως να επανέλθετε στη συζήτηση ή έχετε λόγους να σας είναι ανυπόφορη η συνέχιση της συζήτησης χωρίς αντιπαραθέσεις ;

6.γ. Επιμένετε στο κριτήριο αξιοπιστίας επενδύσεων ή μήπως η αντίληψή σας περί τα πράγματα χρειάζεται κάποιο update ;

6.δ. Όταν υποδεικνύετε : «Θα σας συμβούλευα,εντελώς φιλικά,να ασχοληθείτε περισσότερο με τα άμεσα και πιεστικά προβλήματα που έχετε (και είναι αρκετά απ' ότι αντιλαμβάνομαι...)» μήπως παρεκτρέπεσθε υποδεικνύοντας εν τέλει την υποταγή στην φορά των πραγμάτων ; Είσθε Έλλην ;

 

7

Η ρεαλιστική αξιολόγηση της πιστοληπτικής μου ικανότητας

 

Σχολιάσατε :

«έχετε μεγάλες δυνατότητες σαν μηχανικός και σαν επιχειρηματίας,τις οποίες αν η τράπεζα είχε την οξυδέρκεια να αναγνωρίσει,θα εξελισσεσθο σε μεγιστάνα και διακεκριμένο πελάτη της τράπεζας...
Καλά,άλλη τράπεζα,πιο "διορατική" δεν υπάρχει να χρηματοδοτήσει τα μεγαλόπνοα σχέδια σας?»

 

Ερώτηση 7 :

Θεωρείτε τις Ελληνικές τράπεζες διορατικές ή μήπως δεν εκτίμησαν σωστά τους πιστωτικούς κινδύνους και τώρα «τρέχουν και δεν φτάνουν» ;

 

[Για το πρόγραμμα ΔΗΛΩΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ να μη ρωτήσω τρίτη φορά …]

 

8

Η ιστορία μου ως μηχανικός

 

Ερωτήσεις :

8.α. Με δεδομένη – και για μένα ! – πλέον της ιδιότητάς σας ως συναδέλφου μελετητή δημοσίων έργων, μήπως να ξεκαθαρίζατε το σχόλιό σας : «Αλήθεια,για το τραπεζικό απόρρητο,τις εισπρακτικές εταιρείες και τη ...γάτα,σας πέρασε απο το μυαλό ότι μπορεί και να συμφωνώ?».

Επαναλαμβάνω την παραπομπή σε ομιλία μου σε διημερίδα του ΤΕΕ το Σεπτέμβρη του 2009 :

"Μελέτη το παν"

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010 [δέκα]»

8.β. Κάνατε του υπολογισμούς για το τι σας κόστισε στην τσέπη σας το ότι δεν εισακούσθηκα το ’96 για το Κτηματολόγιο ή σας είναι αδιάφορο ;

 

[Για το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης δεν επιμένω – είσθε … Αθηναίος.]

  

9

Προβλέψεις χρηματιστηρίου

 

Σχολιάσατε :

«Κάνετε και προβλέψεις? για την πορεία του χρηματιστηρίου μήπως? αυτό και μόνον τα λέει όλα...προβλέψεις αγαπητέ μου δεν κάνει ούτε ο Buffet...άλλο πρόβλεψη και άλλο "educated risk",αν με αντιλαμβάνεστε...»

 

Σας απάντησα ;

 

10

Φάρμακα γενικώς

 

Σχολιάσατε :

«Οσο για τα υπόλοιπα,στο Κιάτο είπατε μένετε? καλά τα φαρμακεία εκεί δεν ανανεώνουν τις προμήθειές τους? τώρα με τη ζέστη,να κοιτάτε πρώτα καλά τις ημερομηνίες..

 

Ερώτηση 10 :

Είσθε τουλάχιστον σε θέση να αντιληφθείτε την προφανή εξύβριση που μου απευθύνατε και τις επίσης προφανείς συνέπειές της, αν δεν την ανακαλέσετε ρητώς ;

 

 

Με εκτίμηση

και φιλικούς συναδελφικούς χαιρετισμούς

 

 

 

Κώστας Νικ. Τζαναβάρας

Α.Τ. Χ.513.106

Σχόλια

28/07 13:56  DANAOS
Ρε παλικάρι , αντί να κάθεσε και να γράφεις όλη μέρα ,δεν πας να δουλεψεις για να βγάλεις εκεινο το δανειάκι. Παλι θα βάλω να σε παίρνουν τηλέφωνο απο την εισπρακτική εταιρία και δεν θέλω! Αντε αγορι μου... αντε.
28/07 14:01  Α45
Κύριε Τζαναβάρα,
εγώ την λέξη "σφουγγάρι" την εννοούσα...εσείς φαίνεται πως οχι...είπαμε και "καλό καλοκαίρι",εσείς επανέρχεστε απρόκλητος...

Θα πρέπει επιτέλους να μάθετε,στην ηλικία που είσθε,να αναλαμβάνετε την ευθύνη των επιλογών και των πράξεων σας...Εσείς κοινοποιήσατε δημοσίως τα οικονομικά σας προβλήματα,όχι εγω.Και,πέρα απο μένα,και άλλοι σχολίασαν με καυστικό τρόπο την επιστολή σας.
Παρατηρώ επίσης ότι έχετε την τάση να χαρακτηρίζετε πρόσωπα και καταστάσεις με τις λέξεις "προφανές","σωστό","λάθος","νηπιαγωγείο",πασίγνωστο",κλπ.Να μάθετε να ξεχωρίζετε τις υποκειμενικές κρίσεις απο τις αντικειμενικές.
Επιπλέον με χαρακτηρίσατε "αθεράπευτα κακομαθημένο" και "φθονερό"...δεν με αγγίζουν οι χαρακτηρισμοί σας..

Μνημειώδες παράδειγμα υποκειμενικής κρίσης,που καμμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα,είναι το οτι θεωρήσατε οτι εγω υπέθεσα οτι παρακαλάτε γονατιστός και οτι αποκαλέσατε την ΕΤΕ τοκογλύφο...ξέρετε κάτι? φοβάμαι οτι ένα απο τα δυο συμβαίνει.Η τα Ελληνικά σας δεν σας βοηθούν,η σκοπίμως διαστρεβλώνετε τα γραφόμενά μου για να δημιουργήσετε εντυπώσεις...
Στο τέλος της επιστολής σας,διερωτηθήκατε αν είμαι Ελληνας,και νομίζω,νομίζω λέω,ότι διέκρινα και κάποιου είδους απειλή...η κάνω λάθος?
Λοιπόν,σας έκανα πολύ μεγάλη τιμή με το να ασχοληθώ μαζί σας...Συνεχίσθε αν θέλετε να εκτίθεσθε,είναι δικαίωμά σας...εγω δεν έχω ούτε τον χρόνο,ούτε πολύ περισσότερο την διάθεση να σας παρακολουθήσω...

Εύχομαι,για μια ακόμα φορά,καλό καλοκαίρι και να είστε καλά.Να με συγχωρείτε,αλλά δεν θα επανέλθω...
28/07 14:18  oberon
Κύριε Αρναούτογλου,

Είσθε πράγματι, όπως έχετε γράψει ο ίδιος, εκνευρισμένος. Ίσως όχι στιγμιαία, όπως είχατε υποθέσει αρχικώς.

Ελπίζω να τηρήσετε την υπόσχεσή σας να μην τιμήσετε περαιτέρω με την προσοχή σας τα blogs μου. Έρχονται ... αναξιόπιστες προτάσεις επενδύσεων.
Αντιλαμβάνεσθε ...
28/07 14:22  oberon
DANAOS τί σας κάνει να πιστεύετε ότι η πραγματεία μου περί του Ε45 δεν είναι εργασία και δη ακριβοπληρωμένη ;

Συνεχίζουμε ;
28/07 14:26  oberon
Από κόμικ του Αρκά :

"Λαγέ θα σε έφτυνα, αλλά φοβάμαι μη με ερωτευτείς" !


Άσχετον ...
28/07 14:43  oberon
28/07 14:48  DANAOS
Όχι ρε φιλε σε βαριέμαι
28/07 17:23  oberon
DANAOS, εδώ που τα λέμε η άλλη ήταν λίγο ... δυσκολάκι !
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
16 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Σκέψεις, αναλύσεις, προτάσεις και - κυρίως - δράση με εποικοδομητική διάθεση
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις