Δρόμοι του πουθενά
Κώστας Τζαναβάρας
Λίγα λόγια για εμένα
Oberon, chief των ξωτικών
(διαβάστε περισσότερα)
Θέσεις


Τ.Ο.Λ.Μ.Α. !
740 αναγνώστες
Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013
08:00

Τ.Ο.Λ.Μ.Α. !

Βέβαιος είμαι, φίλοι και φίλες, ότι θα έχω την κατανόησή σας γιατί σήμερα κάνω κάτι που είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήθελα να κάνω στη ζωή μου : ιδρύω κόμμα.

Δεν θα το ήθελα για δύο λόγους :

Πρώτον, δεν υπάρχει τίποτα πιο ανθελληνικό από το θεσμό των κομμάτων. Γι’ αυτό δεν υπήρχαν κόμματα στην Αρχαία Ελλάδα. Και στη σύγχρονη Ελλάδα κάναμε κόμματα και γίναμε κομμάτια. Δεν χωράνε σε κόμμα οι προσωπικές απόψεις κανενός Έλληνα.

Δεύτερον, πιστεύω βαθειά ότι η μυστική ψήφος είναι ό,τι πιο φασιστικό επινόησε η ανθρωπότητα. Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω. Είμαστε έτοιμοι να θεσμοθετήσουμε τη φανερή ψήφο, καθιερώνοντας ταυτόχρονα δρακόντεια μέτρα διασφάλισης της ελευθερίας της γνώμης όλων.

Ιδρύω κόμμα γιατί υπό τις σημερινές συνθήκες είναι ίσως ο μόνος τρόπος, αλλά σίγουρα ο συντομότερος δρόμος, για να διεκδικήσουμε ΜΑΖΙ το όραμα που συνεπαίρνει κάθε απλή Ελληνίδα, κάθε πατριώτη Έλληνα. Κερδίζει αβίαστα όλους όσους θέλουν να φροντίσουν για το παρόν και κυρίως για το μέλλον των παιδιών αυτής της ιστορικής χώρας.

Το κόμμα «Τ.Ο.Λ.Μ.Α. !» - από τις βασικές λέξεις της φράσης «Τολμάμε για το Όραμα με Λογική Μαχητικότητα και Αλληλεγγύη» - θα δώσει τη σκληρή μάχη για τη μεγάλη αλλαγή, την Ελληνική Αναγέννηση.

Καταθέτω ξεκάθαρες προτάσεις που πράγματι προκαλούν δέος με την εμβέλειά τους και το ύψος του «πήχη» της προσπάθειας. Η Διακήρυξη της Ελληνικής Αναγέννησης βάζει το πλαίσιο και επισυνάπτονται πέντε κοσμογονικές προτάσεις :

  1. Διακήρυξη αναπλαισίωσης της έννοιας του Ανθρώπου και του Πολίτη, του Έλληνα.
  2. Πολιτική πρόταση σε περίγραμμα για το νέο μας Σύνταγμα, για την Ελληνική Αριστοδημοκρατία.
  3. Καινοτόμο, αναπτυξιακό και δίκαιο φορολογικό σύστημα.
  4. Το κεφάλαιο του νέου Συντάγματος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
  5. Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των πάσης φύσεως επιχειρήσεων.

Αντί για την αθλιότητα των γραφειοκρατικής νοοτροπίας παντοειδών αδειών, θα έχουμε δημόσιες δεσμευτικές υπεύθυνες δηλώσεις αποστολής, που θα ξεκαθαρίζουν συνοπτικά τις σχέσεις με τον πελάτη και τις προδιαγραφές ποιότητας και αυτοελέγχου.

Ακόμη και οι τράπεζες θα έχουν καταθέσει σαφές αυτόματο εργαλείο, ελεγχόμενο κατασταλτικά από την Τράπεζα της Ελλάδος, με το οποίο θα αποτιμούν καθημερινά τον λεγόμενο «κίνδυνο ρευστότητας» ή καλύτερα την ασφάλεια ρευστότητας. Και θα είναι υποχρεωμένες να έχουν σε εμφανές σημείο σε κάθε υποκατάστημα, αλλά και στο διαδίκτυο, όχι μόνο την τρέχουσα τιμή, αλλά και διάγραμμα διαχρονικής εξέλιξής του κρίσιμου μεγέθους που εκφράζει την ασφάλεια των καταθέσεων και των επενδύσεων.

Τέρμα τα ψέματα, τέρμα τα αστεία. «Μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια».-


Πρεσβεύω πολλά ακόμη, αλλά το κυριότερο είναι ότι όλα δείχνουν πως σας εμπνέω εμπιστοσύνη. Αυτό που περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο λείπει σήμερα.

Και το όραμά μου είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, μία «στροφή 180 μοιρών στις ράγες του τούνελ», από «μπάμπουρας» … «άλμπατρος». Μία ακόμη Ελληνική Επανάσταση που η ορμή της θα καθηλώσει άναυδη την ανθρωπότητα.

Αυτό το όραμα είναι διατυπωμένο, μαζί με το καταστάλαγμα της εμπειρίας μου ως πατέρας τριών ελληνόπουλων, στο βιβλίο μου «Με τα μάτια ενός πατέρα». Ένα κείμενο που διατυπώνει σαφέστατα και τι πρωτοπόρο σκέπτομαι για την Ελληνική Παιδεία και τι σχεδιάζω για την αλλόκοτα δύσκολη μάχη που έχουμε να δώσουμε.

Ταυτόχρονα, αμέσως, θα αρχίσουμε δράση. Εδώ και τώρα. Κατά της πείνας, για την υγεία, για την δημιουργική οικονομική ανάκαμψη, για την αποκατάσταση της κοινωνικής συνοχής. Για να ξαναφτιάξουμε τη ζωή μας.

Δεν θα περιμένουμε να πάρουμε την εξουσία. Σκεπτόμαστε τις επερχόμενες γενεές, όχι τις επόμενες εκλογές. Δεν είμαστε πολιτικάντηδες.

Άλλωστε, και να ήθελε, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει την Ελληνική Αναγέννηση.

Ελληνίδες και Έλληνες,

 

Καλημέρα !

Ελλάδα, 27 Μαρτίου 2013

 

Κώστας Τζαναβάρας

 

 

 

Σχόλια

27/03 11:01  oberon
Γδ rt 10:59 886,01 +1,07 +0,12% τζίρος 4,88 εκ. €

http://www.youtube.com/watch?v=vzjtdrvjwdi
27/03 15:20  PREMIUM
27/03 15:31  ΑΙΑΣΣ
Γιά την ώρα (και πάντα καλοπροαιρετα) επισημαίνω το περρισευμα ρομαντισμού και την απουσία πρακτικότητας.
27/03 18:06  oberon
ΑΙΑΣΣ,

μόνο που δεν είμαι καθόλου ρομαντικός. Check it.

Πρακτικό τί θα ήταν κατά τη γνώμη σου ;
27/03 18:30  ΑΙΑΣΣ
@Open_Sesame
Ισως έχει αξία διαφήμησης, και δήλωσης προθέσεων "από εδώ και μπρός".
Την φιλοξενία την βλέπω σαν δείγμα έμπρακτης αλλυλεγγυης του αρθρογράφου προς τους αδερφούς κυπρίους (και αυτό ας το σκεφτούν όσοι τον κατηγορούν αδίκως).
Αποτυπώνει σκέψεις ένός ανθρώπου που τα έζησε, τα ζεί και θα τα ζήσει, τις σέβομαι.
27/03 18:33  ΑΙΑΣΣ
Πω πΩ φρίκη,
έχασα το κείμενο και έκανα επικόληση αυτό που ήταν ήδη μεσα.
Θα το ξαναγραψω μόλις βρω ευκαιρία.
συγνώμη
27/03 20:01  oberon
Το θαύμα της τυχαίας ανακάλυψης επιθυμητών πραγμάτων (serendipity)

Το γεγονός ότι πολύ απίθανα συμβάντα, για τα οποία δεν μπορεί να προσδιοριστεί καμμία αιτία στο πλαίσιο των γνωστών φυσικών νόμων, συμβαίνουν με απίθανη συχνότητα, κατέληξε να γίνει γνωστό ως αρχή της συγχρονικότητας.

Η αρχή της συγχρονικότητας δεν εξηγεί γιατί ή πως συνέβη αυτό: δηλώνει απλώς ότι τέτοιες απίθανες συζεύξεις συμβάντων σε χρόνο γίνονται πιο συχνά απ’ότι θα προλεγόταν από την τύχη και μόνο.


Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΛΙΓΩΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΟΣ (ΣΚΟΤ ΠΕΚ)
28/03 13:44  ΑΙΑΣΣ
Δευτερη προσπάθεια..
Μέσες άκρες έγραφα ότι η θετικιστική σχολή σκέψης έφερε πριν 100 χρόνια στην φυσική ενα αξίωμα, χοντρικά λέει ότι "όταν ένα φυσικό μέγεθος δεν είναι μετρήσιμο-ορίσιμο τότε δεν υπάρχει", πρακτικά δηλαδή λέμε ότι αν δεν γίνετε να διανοηθούμε μέτρηση ή η φυση δεν μας επιτρέπει πρακτικά-πειραματικα να μετρήσουμε ένα φυσικό μέγεθος τότε αυτό δεν υπάρχει τυπικά.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όταν λες "δίκαια φορολόγηση" θα πρέπει να ορίσεις με ακρίβεια και ευκρίνια το μέγεθος "δικαιο", τέτοια ακρίβεια που να επιτρέπει ακόμα και την μέτρησή του, αυτό θα ξεκαθαρίζει και την ένοιά του και θα εξαφανίζει τις όποιες αμφιβολίες και παρερμηνίες. Γιατί νομίζω ότι κανείς δεν επιθυμεί ένα "αδικο φορολογικό σύστημα" αλλά ο κάθε ένας έχει και μία διαφορετική άποψη περί δικαίου. Ενα νομικό κείμενο καλο είναι να περιγράφει συγκεκριμένη άποψη.
Αυτά, περιληπτικά.
28/03 13:50  ΑΙΑΣΣ
Οπότε, η απορία και θέμα γιά συζήτηση είναι το τί σημαίνει "δίκαιος φόρος" , τι "άδικος φόρος", και αν "γίνετε να θεσπίσουμε ένα μέτρο της αδικίας ενός φόρου ?".
Νομικές συμφωνίες, πολιτικές συμφωνίες που δεν περιγράφουν τα θέματα αναλυτικά και διεξοδικά μέχρι τις μετρίσιμες μεταβλητές τους δεν έχουν κατά την άποψή μου κανένα μέλλον πλέον. Χορτάσαμε γενικότητες.
28/03 18:15  oberon
ΑΙΑΣΣ, σαφώς καλύτερη η δεύετρη. Απαντώ :

Δεν έχουμε να κάνουμε με φυσικό μέγεθος. Μην τρελαθούμε κι όλας. Το αν είναι δίκαιο ένα φορολογικό σύστημα δεν μετριέται, εκτιμάται.

Για μένα ο φόρος περιουσίας είναι δίκαιος γιατί ανταποκρίνεται στην κρατική μέριμνα. Επί πλέον, έχοντας τεράστιες επιπτώσεις στο μέγεθος του απαιτούμενου κράτους, οδηγεί σε ραγδαία συρρίκνωση των δαπανών του κρατικού προϋπολογισμού και τελικά σε πολύ χαμηλούς φόρους.
Οι Ε.Φ.Κ., από την άλλη, επιβάλλονται για εύλογη αιτία και είναι ανταποδοτικοί.

Αν θες αναλυτικά, δες στο άρθρο links. Μέχρι και σαφές προσχέδιο νόμου θα βρεις.
28/03 19:58  ΑΙΑΣΣ
Αν δεν μετριέται τοτε κλάφτα ! δεν θα συνενοηθούμε παρά μόνο αν ξεκινησει μία προσπάθεια μέτρησης (και αναποφευκτα διασάφησης) του πόσο "δικαιο" είναι ένα φορολογικό σύστημα.
Πλέον υπάρχουν τεχνικές να μετατραπεί ένα σύνολο εκτιμήσεων σε μέτρηση, και χωρίς μέτρηση ο κάθε ένας θα οχυρώνετε πισω από τισ εκτιμίσεις (αυταπάτες) του και μετα πάπαλα, αντι για συνενόηση θα γίνεται τούρκικο παζάρι.
28/03 20:19  ΑΙΑΣΣ
Αναλύεται η ένοια του δικαίου σε ευγκεκριμένες συνιστώσες, μετ΄ριούνται οι συνιστώσες.
πχ η αναλογικότητα είναι αναμφιβολα στοιχείο δικαίου, αυτό μετριέται (το πόσο προοδευτική-κλιμακωτη θα είναι η φορολογία είναι άλλο θέμα).
η αναταποδοτικότητα επίσης είναι στοιχείο δικαίου και αυτο μετριέται (συνεπάγετε απόλυτη συσχέτιση μεταξύ φορολογικών πόρων και παροχών προς πολίτες).
η ομοιομορφη κατανομή τους στις διάφορες οικονομικές δραστηριότητες και προιόντα επίσης είναι στοιχείο δικαίου και μετριέται. (γιατί να υπάρχει ειδικός φόρος στο αλκοολ και όχι στα λάχανα ?).
Δεν είναι όμως μόνο η παράμετρος του δικαίου που μας ενδιαφέρει και μετριέται, υπάρχουν και άλλες (που και παλι μετριούνται), η πρακτικότητα εφαρμογής του φόρου, το κόστος συλογής του φόρου, η διαφοροποίηση του ντόπιου φορολογικού από τα γειτονικά επίσης (δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλη) και άλλες.
Το πολιτκό ξεκινάει μετά από αυτά και δεν είναι τίποτε άλλο παρά το μιγμα αδικίας-ανομοιομορφίας-μη πρακτικότητας-μλπά-μπλα που θα αποφασιστεί συνεκτιμώντας τα πάντα. γιατί τελικά θα είναι και άδικο... αλλά ελεγχόμενα άδικο, θα θυσιάζεται το δίκαιο στον βωμό της πρακτικότητας (ας πούμε) (δεν είναι κακό)
28/03 20:25  ΑΙΑΣΣ
Και συνολικά, πες μου βλέπεις κάποια διαφορά στην προσπαθειά σου από τις προσπάθειες όλων των παρελθούσων γενιών ανθρώπων και πολιτικών ?? γιατί εγώ δεν βλέπω.
Υπάρχει κάποιο καινουργιο που μου διαφεύγει?
Υπάρχει κάτι που δεν έκαναν οι προυγούμενοι και εσυ κάνεις ???
Υπάρχει κατι που δεν έλεγαν και εσυ λές ?
Το μόνο τέτοιο μέχρι τώρα είναι ότι κάποιος (τρελός?) λέει (για πρώτη φορά?) ας μετρήσουμε επιτέλους ΄λολα αυτά τα "νεφελώδη" που οι πάντες μέχρι τώρα θεωρούσαν "μη μετρισιμα" με αποτέλεσμα να μας κλέβουνε στο ζύγι όπως οι έμποροι πρίν την εφευρεση του ζυγού.
28/03 20:29  ΑΙΑΣΣ
Μιλάς γιά τόλμη, και ρωτάω, τι από όσα εισηγεισαι απαιτεί τόλμη ??? εμένα μου φαίνονται "μια απο τα ίδια" και νομίζω ότι και η ανταπόκριση που βρίσκουν ακριβώς αυτό υπονοεί ! (θέλει σοβαρη δουλειά, δεν γίνεται με ξεπέτες να γεννηθεί κάτι άξιο λόγου).
28/03 20:33  ΑΙΑΣΣ
Ασε που πλέον ως υποκείμενο του νόμου δεν θα πρεπει να θεωρείτε ο νεοέλληνας (και οι ιδιαιτερότητες του) αλλά ο πολιτης του κόσμου.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η όποια πρόταση πρέπει να απευθύνεται στο παγκόσμιο κοινό και να έχει την δύναμη να τραβήξει την προσοχή και το ενδιαφέρον πολιτών σε χώρες που έχουν καλά τασκτοποιημένα τέτοια ζητηματα, να δίνει ακόμα και σε αυτούς μιά ιδέα γιά κάτι ακόμα καλύτερο.
28/03 20:34  oberon
Εκείνο που μπορεί εύκολα να μετρηθεί είναι ότι όλοι θα είναι καλύτερα. Οι περισσότεροι θα πληρώνουν πολύ λιγότερους φόρους.
Και αυτοί που σήμερα φοροδιαφεύγουν ή φοροαποφεύγουν θα πληρώνουν κάποιους φόρους, αλλά θα τους μένουν περισσότερα στην τσέπη.

28/03 20:37  oberon
Φυσικά υπάρχει κάτι τελείως καινούργιο και απορώ γιατί σου διαφεύγει.

Τόλμη χρειάζεται κυρίως για να σκεφθεί κανείς κάτι καινούργιο, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει. Υπάρχει διάχυτο κόμπλεξ κατωτερότητας. Περιμένουμε να αντιγράψουμε κάτι έτοιμο και δοκιμασμένο. Μακάρι να υπήρχε, αλλά δεν υπάρχει.
Από εκεί και πέρα είναι εύκολα - στη σκέψη είναι το ρπόβλημα.
28/03 20:39  oberon
Και η πρόταση για το φορολογικό, αλλά και για το συνταγματικό, έχει παγκόσμια εμβέλεια - σαφώς.
Με παραλλαγές και προσαρμογές μπορεί να εφαρμοσθεί παντού.
28/03 22:15  ΑΙΑΣΣ
Ποιό είναι το καινούργιο ?
28/03 22:20  ΑΙΑΣΣ
Νομίζω ότι όταν ένα κείμενο διατυπώνει μιά ιδέα κάτι ενδιαφέρον, νόστιμο, καλοφτιαγμένο, δεν χρειάζεται η ταλαιπωρία της δημιουργίας κόμματος γιατί απλά αρκετοί θα το εκτιμήσουν, θα το ασπ0αστούν και θα το ενσωματώσουν στην σκέψη τους σαν να ήταν δικό τους !
Προς τι η ταλαιπωρία ? (άσε που κάνεις και σκόντο στις αρχές σου)
29/03 06:54  oberon
Ποιό είναι το παλιό ;

Μακάρι να γινόταν αυτό που λες. Θα ήταν τέλειο, το τέλειο έγκλημα. Αλλά, δυστυχώς για μένα, "άμα 'κάναν όλες οι μέλισσες μέλι, θα τρώγαν' κι οι γυφτ' με τα κ'τάλια".

Δεν κάνω ποτέ κάτι που με ταλαιπωρεί. Για το αν θα κάνω σκόντο τελικά, θα δούμε ...
29/03 12:07  ΑΙΑΣΣ
Ολα είναι παλιά και χιλιωειπωμένα (και δεν θα βρείς άνθρωπο να διαφωνήσει με αυτά τα κείμενα, αλλά λίγοι θα συμφωνήσουν με τις κατοπινές "ερμηνιές" και "εξειδικεύσεις" και "εφαρμογές" που οι "αναγκες της πραγματικότητας" θα "επιβάλλουν" χαχα !).
Το θλιβερό είναι το ότι πρόκειτε γιά ακομα ένα "μπακάλικο χωρίς ζυγαριά που θα μας κλέβει στο ζύγι".
29/03 14:37  oberon
Βρέ Αία ...

Δεν μπορώ να καταλάβω δύο πράγματα :

Πρώτον, γιατί δεν σε καλύπτουν οι απαντήσεις μου.
Δεύτερον, γιατί ρωτάς.
29/03 15:22  orimos

 
Η δημοκρατία είναι μία, αυτή που είναι πολυκομματική, πηγάζει από το λαό και ασκείται προς όφελος του λαού, με κυρίαρχα στοιχεία, την ελεύθερη βούληση του λαού, την ισονομία και τη διαφάνεια. Στη περίπτωση που ο λαός πιστεύει, ότι δεν λειτουργεί κατ’ αυτόν τον τρόπο, πρέπει να του δίδεται το δικαίωμα να επεμβαίνει με δημοψήφισμα το οποίο μπορεί να ζητήσει οιοσδήποτε αρκεί να εξασφαλίσει ένα αριθμό (μέτρο) ψήφων και με άλλες  δικλίδες (όχι αόριστα).
Το στοιχείο, τα κόμματα της Δημοκρατίας, έχουν την μοναδική αποστολή να εργάζονται, για το συμφέρον του λαού και μόνο γι’ αυτό, κάθε παρέκκλιση της αποστολής, πρέπει να επισύρει ποινές.
Δημοκρατία που δεν εξυπηρετεί το σύνολο του λαού δεν είναι δημοκρατία, είναι οχλοκρατία, ολιγαρχία, τυραννία, απολυταρχία, συνδυασμός αυτών και ότι άλλο φαντάζεται καθένας. Επειδή η δημοκρατία υπάρχει μόνο για το συμφέρον του λαού, πρέπει να προβλέπει σαφή και συγκεκριμένα και για περιορισμένο χρόνο έκτα μέτρα, με ευθύνη εκείνων που τα επικαλούνται και με συνέπειες αν έχουν κάνει υπέρβαση των νόμων.
Από την ανάλυση του όρου της Δημοκρατίας, οι λέξεις Αριστεροί , Δεξιοί και ενδιάμεσοι δεν πρέπει να έχουν κανένα ουσιαστικό λόγο και αυτό, γιατί ο σκοπός είναι ένας (το συμφέρον του λαού) και εκείνο το κόμμα αν σήμερα είναι αριστερό αύριο αν πάρει την εξουσία θα γίνει δεξιό. Η εξουσία είναι πάντοτε δεξιά. Το ερώτημα που τίθεται είναι, που οφείλεται ο φανατισμός. Η απάντηση είναι απλή, στα συμφέροντα γενικώς και εξ’ αιτίας αυτών προκύπτουν όλες οι διαστρεβλώσεις.
Από την ανάλυση των παραπάνω προκύπτει, ότι ό λαός μπορεί να ξεφύγει από τους όνυχες των επιτηδείων, των συμφεροντολόγων, απατεώνων, αρχομανών και λοιπών που διαστρεβλώνουν τη δημοκρατία, όταν ενεργεί με μοναδικό κριτήριο τη δημοκρατία και του σεβασμού της αρχής της πλειοψηφίας. Η αντιδικία μεταξύ μας, είναι έργο αυτών που περιέγραψα παραπάνω και αυτούς μόνο εξυπηρετεί, εμάς, εσάς, μας ξεγελάνε με ένα κομμάτι ψίχουλο που το κλέβουν από τους άλλους (εμάς, εσάς).
Αυτοί οι επιτήδ
29/03 15:54  ΑΙΑΣΣ
@oberon
(για σε μεταχειριστω όπως με μεταχειριζεσε έπρεπε να σου απαντούσα "μα δεν ειναι προφανες?" άλλα θα σε μεταχειριστώ όπως θα ήθελα να με μεταχειριζεσαι)
Γιατί "απαντάς" κάνοντας ερωτήσεις (και να μην σου πω τι δείχνει αυτό!)
29/03 15:58  ΑΙΑΣΣ
Ακόμη, απαντάς σε ερωτήσεις που δεν έκανα (εκτός από μία φορά όπου έδωσες μία απάντηση που ξέκοβε και αρνιόταν κάθε συζήτηση επί του θέματοσ).
Και τελικα τι σημασία έχει "γιατι" ρωτάω ?? η σημασία βρίσκετε στο "τι" ρωτάω ! και στο κατα πόσο επιτυχημένα απαντας !
29/03 16:16  ΑΙΑΣΣ
Η απάντηση που ξέκοψε την συζητηση είναι η "Δεν έχουμε να κάνουμε με φυσικό μέγεθος. Μην τρελαθούμε κι όλας. Το αν είναι δίκαιο ένα φορολογικό σύστημα δεν μετριέται, εκτιμάται." και με οδηγησε στο συμπερασμα οτι "πρόκειτε γιά ακομα ένα "μπακάλικο χωρίς ζυγαριά που θα μας κλέβει στο ζύγι"." μιλώντας γιά το κόμμα :)
Καληνύχτα, οράματα γλυκά και καλή επιτυχία, μη ξεχνάς οτι ο τολμών νικά!, στο δικό μου ημισφαίριο έχει ξημερώσει...μετράμε και πρακτικοποιούμε τα παντα, έτσι δεν διaτρέχουμε και τον κίνδυνο να κατηγορηθούμε ως απατεώνες ;).
29/03 18:29  zyzzx
29/03 21:02  oberon
ΑΙΑΣΣ,

η διαφορά μας :

http://www.youtube.com/watch?v=0WQNGjZHqaI
29/03 21:04  oberon
orimos,

γιατί μου τα λες όλα αυτά ;
29/03 21:07  oberon
zyzzx,

δύσκολα πράγματα.
29/03 21:13  oberon
Αλλά φυσικά για πρώτη μόστρα. Thanks.
29/03 21:46  ΑΙΑΣΣ
θα επανέλθω σε 2-3 χρόνια, να ρίξω μιά ματιά, να δώ αν κάτι άλλαξε, και αν επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις μου.
29/03 21:50  ΑΙΑΣΣ
Μεχρι τότε πάρε μιά ιδέα από το πως γίνονται οι δουλιές στο δικό μου ημισφαίριο (ξέρεις εκεί που ξημέρωσε)
http://www.youtube.com/watch?v=cVqVJ0IXi_M
για μιά μικρή ιδέα περί μετρησεων.
29/03 22:32  oberon
31/03 21:34  oberon
09/04 08:43  oberon
"Δικαιώθηκε η Thatcher ως προς την Ευρώπη;", του Κώστα Ράπτη

http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=3696739&pg=2&pid=3696945&orderdir=asc#post_3696945

"η νομισματική ένωση προορίζεται να αποτύχει “οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά”. Πίστευε δε ότι “τα περισσότερα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει ο κόσμος προέρχονται από την ηπειρωτική Ευρώπη. Και η λύση τους εκτός αυτής”..." - μία απίστευτα σωστή "προφητεία", εκτός και αν η αποτυχία ξεπερνάει τη διατύπωση. Π.χ. ίσως το "περισσότερα" είναι λίγο. "Σχεδόν όλα" θα έλεγα.

Το κακό είναι ότι αυτή η ολόσωστη άποψη, που δεν αφήνει περιθώρια για μερεμέτια, συνυπάρχει με αυτό το "“δεν υπάρχει κοινωνία: υπάρχουν μόνο άτομα και οικογένειες”".


Ρώτησαν λέει την καμήλα αν προτιμά τον ανήφορο ή τον κατήφορο και απάντησε αφοπλιστικά «χάθηκε ο ίσιος δρόμος ;» ...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
6 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Σκέψεις, αναλύσεις, προτάσεις και - κυρίως - δράση με εποικοδομητική διάθεση
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις